Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28625
Title: Методологія та методика науково-педагогічних досліджень
Authors: Смолюк, Іван Олександрович
Смолюк, Артем Іванович
Смолюк, Світлана Володимирівна
Смолюк, Вадим Іванович
Bibliographic description (Ukraine): Смолюк І. О., Смолюк А. І., Смолюк С. В., Смолюк В. І. Методологія та методика науково-педагогічних досліджень : навчальний посібник . Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 340 с.
Issue Date: Aug-2025
Date of entry: 10-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Вежа-Друк
UDC: 378:001.891(075)
Abstract: У навчальному посібнику висвітлено важливі компоненти наукового інструментарію педагогічних досліджень. Навчальний посібник містить матеріали нормативного освітнього компоненту «Методика науково-педагогічних досліджень»: силабус; матеріали лекцій; приклади розв’язання дослідницьких задач; тестові завдання для поточного, підсумкового контролю і самоконтролю підготовки здобувачів освітнього ступеня магістр; таблиці критичних значень статистичних критеріїв. Посібник адресовано здобувачам освітніх ступенів бакалавр, магістр галузі знань А Освіта, спеціальностей А2 Дошкільна освіта, А3 Початкова освіта, А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями), викладачам, учителям, організаторам та керівникам освіти, усім тим, хто орієнтований на проведення педагогічних досліджень.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28625
References (Ukraine): Важинський С. Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с.
Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с.
Григорук П. М. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посіб. Київ : Кондор, 2017. 206 с.
Грицюк Л., Гусак П., Завацька Л. Магістерська робота : навч. метод. посіб. Львів, 2002. 93 с.
Гунько С. О. Аналіз даних у соціально-педагогічних дослідженнях (збірник задач) : навч.-метод. посіб. Луцьк : Вежа Друк, 2013. 220 с.
Гуторов О. І. Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. Харків: ХНАУ, 2017. 272 с.
Дегтярьов А. В., Кокодій М. Г., Маслов В. О. Основи наукових досліджень : навч. посіб. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. 78 с.
ДСТУ 8302:2015. Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання. [Чинний від 2016-07-01]. Вид. офіц. Київ : ДП «УкрНДНЦ», 2016. 16 с.
Зацерковний В. І., Тішаєв І. В., Демидов В. К. Методологія наукових досліджень : навч. посіб. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. 236 с.
Кислий В. М. Організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми : Університетська книга, 2019. 224 с.
Ладанюк А. П. Методологія наукових досліджень : навч. посіб. Київ : ЛіраК, 2020. 352 с.
Мальська М. П. Організація наукових досліджень : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 136 с.
Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / В. М. Михайлов та ін. Харків : ХДУХТ, 2016. 220 с.
Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / І. С. Добронравова, О. В. Руденко, Л. І. Сидоренко та ін. ; за ред. І. С. Добронравової (ч. 1), О. В. Руденко (ч. 2). Київ : ВПЦ «Київський університет», 2018. 607 с.
Науково-педагогічне дослідження : навчальний посібник для магістрантів / уклад.: Н. Н. Чайченко, О. М. Семеног, Л. М. Артюшкіна, О. М. Рудь. Суми : СОІППО, 2015. 190 с.
Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т. Сучасні педагогічні технології : навч. посіб. Київ : Просвіта, 2000. 368 с.
Рудницька О. П., Болгарська А. Г., Свистєльнікова Т. Ю. Основи педагогічних досліджень. Київ : Вища школа, 1998. 144 с.
Смолюк І. О. Трансформація освітнього середовища в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. Луцьк, 2009. № 20. С. 3–10.
Смолюк І. О., Смолюк А. І. Дослідження готовності 310 майбутніх педагогів до моральної підтримки учнів. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2024. № 68, Т. 2. С. 162–169.
Смолюк І. О., Смолюк А. І. Технологія експериментального дослідження розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутніх педагогів. Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2018. №4 (11). С. 141–149.
Смолюк І. О., Смолюк В. І. Національно-орієнтований компонент змісту освіти в системі професійної підготовки вчителя. Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2019. №5 (12). С. 65–70.
Смолюк С. В. Використання інноваційних технологій навчання в процесі фахової підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2022. № 48, Т 2. С. 223–226.
Статистика : підручник / С. С. Герасименко, А. В. Головач, А. М. Єріна та ін. 2-ге вид., перероб. і допов. Київ : КНЕУ, 2000. 467 с.
Яцюк С.М., Юнчик В.Л., Смолюк І.О., Собчук О.М. Академічна доброчесність в контексті освітнього компоненту «Вступ до фаху» для майбутніх вчителів інформатики. Фізика та освітні технології. Луцьк, 2022. № 1. С. 116–123.
Content type: Handbook
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
posibnyk_smoliuk.pdf4,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.