Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28625
Назва: | Методологія та методика науково-педагогічних досліджень |
Автори: | Смолюк, Іван Олександрович Смолюк, Артем Іванович Смолюк, Світлана Володимирівна Смолюк, Вадим Іванович |
Бібліографічний опис: | Смолюк І. О., Смолюк А. І., Смолюк С. В., Смолюк В. І. Методологія та методика науково-педагогічних досліджень : навчальний посібник . Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 340 с. |
Дата публікації: | сер-2025 |
Дата внесення: | 10-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Вежа-Друк |
УДК: | 378:001.891(075) |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному посібнику висвітлено важливі компоненти наукового інструментарію педагогічних досліджень. Навчальний посібник містить матеріали нормативного освітнього компоненту «Методика науково-педагогічних досліджень»: силабус; матеріали лекцій; приклади розв’язання дослідницьких задач; тестові завдання для поточного, підсумкового контролю і самоконтролю підготовки здобувачів освітнього ступеня магістр; таблиці критичних значень статистичних критеріїв. Посібник адресовано здобувачам освітніх ступенів бакалавр, магістр галузі знань А Освіта, спеціальностей А2 Дошкільна освіта, А3 Початкова освіта, А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями), викладачам, учителям, організаторам та керівникам освіти, усім тим, хто орієнтований на проведення педагогічних досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28625 |
Перелік літератури: | Важинський С. Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. Григорук П. М. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посіб. Київ : Кондор, 2017. 206 с. Грицюк Л., Гусак П., Завацька Л. Магістерська робота : навч. метод. посіб. Львів, 2002. 93 с. Гунько С. О. Аналіз даних у соціально-педагогічних дослідженнях (збірник задач) : навч.-метод. посіб. Луцьк : Вежа Друк, 2013. 220 с. Гуторов О. І. Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. Харків: ХНАУ, 2017. 272 с. Дегтярьов А. В., Кокодій М. Г., Маслов В. О. Основи наукових досліджень : навч. посіб. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. 78 с. ДСТУ 8302:2015. Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання. [Чинний від 2016-07-01]. Вид. офіц. Київ : ДП «УкрНДНЦ», 2016. 16 с. Зацерковний В. І., Тішаєв І. В., Демидов В. К. Методологія наукових досліджень : навч. посіб. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. 236 с. Кислий В. М. Організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми : Університетська книга, 2019. 224 с. Ладанюк А. П. Методологія наукових досліджень : навч. посіб. Київ : ЛіраК, 2020. 352 с. Мальська М. П. Організація наукових досліджень : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 136 с. Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / В. М. Михайлов та ін. Харків : ХДУХТ, 2016. 220 с. Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / І. С. Добронравова, О. В. Руденко, Л. І. Сидоренко та ін. ; за ред. І. С. Добронравової (ч. 1), О. В. Руденко (ч. 2). Київ : ВПЦ «Київський університет», 2018. 607 с. Науково-педагогічне дослідження : навчальний посібник для магістрантів / уклад.: Н. Н. Чайченко, О. М. Семеног, Л. М. Артюшкіна, О. М. Рудь. Суми : СОІППО, 2015. 190 с. Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т. Сучасні педагогічні технології : навч. посіб. Київ : Просвіта, 2000. 368 с. Рудницька О. П., Болгарська А. Г., Свистєльнікова Т. Ю. Основи педагогічних досліджень. Київ : Вища школа, 1998. 144 с. Смолюк І. О. Трансформація освітнього середовища в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. Луцьк, 2009. № 20. С. 3–10. Смолюк І. О., Смолюк А. І. Дослідження готовності 310 майбутніх педагогів до моральної підтримки учнів. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2024. № 68, Т. 2. С. 162–169. Смолюк І. О., Смолюк А. І. Технологія експериментального дослідження розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутніх педагогів. Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2018. №4 (11). С. 141–149. Смолюк І. О., Смолюк В. І. Національно-орієнтований компонент змісту освіти в системі професійної підготовки вчителя. Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2019. №5 (12). С. 65–70. Смолюк С. В. Використання інноваційних технологій навчання в процесі фахової підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2022. № 48, Т 2. С. 223–226. Статистика : підручник / С. С. Герасименко, А. В. Головач, А. М. Єріна та ін. 2-ге вид., перероб. і допов. Київ : КНЕУ, 2000. 467 с. Яцюк С.М., Юнчик В.Л., Смолюк І.О., Собчук О.М. Академічна доброчесність в контексті освітнього компоненту «Вступ до фаху» для майбутніх вчителів інформатики. Фізика та освітні технології. Луцьк, 2022. № 1. С. 116–123. |
Тип вмісту: | Handbook |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
posibnyk_smoliuk.pdf | 4,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.