Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28625
Назва: Методологія та методика науково-педагогічних досліджень
Автори: Смолюк, Іван Олександрович
Смолюк, Артем Іванович
Смолюк, Світлана Володимирівна
Смолюк, Вадим Іванович
Бібліографічний опис: Смолюк І. О., Смолюк А. І., Смолюк С. В., Смолюк В. І. Методологія та методика науково-педагогічних досліджень : навчальний посібник . Луцьк : Вежа-Друк, 2025. 340 с.
Дата публікації: сер-2025
Дата внесення: 10-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Вежа-Друк
УДК: 378:001.891(075)
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику висвітлено важливі компоненти наукового інструментарію педагогічних досліджень. Навчальний посібник містить матеріали нормативного освітнього компоненту «Методика науково-педагогічних досліджень»: силабус; матеріали лекцій; приклади розв’язання дослідницьких задач; тестові завдання для поточного, підсумкового контролю і самоконтролю підготовки здобувачів освітнього ступеня магістр; таблиці критичних значень статистичних критеріїв. Посібник адресовано здобувачам освітніх ступенів бакалавр, магістр галузі знань А Освіта, спеціальностей А2 Дошкільна освіта, А3 Початкова освіта, А4 Середня освіта (за предметними спеціальностями), викладачам, учителям, організаторам та керівникам освіти, усім тим, хто орієнтований на проведення педагогічних досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28625
Перелік літератури: Важинський С. Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с.
Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с.
Григорук П. М. Методологія і організація наукових досліджень : навч. посіб. Київ : Кондор, 2017. 206 с.
Грицюк Л., Гусак П., Завацька Л. Магістерська робота : навч. метод. посіб. Львів, 2002. 93 с.
Гунько С. О. Аналіз даних у соціально-педагогічних дослідженнях (збірник задач) : навч.-метод. посіб. Луцьк : Вежа Друк, 2013. 220 с.
Гуторов О. І. Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. Харків: ХНАУ, 2017. 272 с.
Дегтярьов А. В., Кокодій М. Г., Маслов В. О. Основи наукових досліджень : навч. посіб. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. 78 с.
ДСТУ 8302:2015. Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання. [Чинний від 2016-07-01]. Вид. офіц. Київ : ДП «УкрНДНЦ», 2016. 16 с.
Зацерковний В. І., Тішаєв І. В., Демидов В. К. Методологія наукових досліджень : навч. посіб. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. 236 с.
Кислий В. М. Організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми : Університетська книга, 2019. 224 с.
Ладанюк А. П. Методологія наукових досліджень : навч. посіб. Київ : ЛіраК, 2020. 352 с.
Мальська М. П. Організація наукових досліджень : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 136 с.
Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / В. М. Михайлов та ін. Харків : ХДУХТ, 2016. 220 с.
Методологія та організація наукових досліджень : навч. посіб. / І. С. Добронравова, О. В. Руденко, Л. І. Сидоренко та ін. ; за ред. І. С. Добронравової (ч. 1), О. В. Руденко (ч. 2). Київ : ВПЦ «Київський університет», 2018. 607 с.
Науково-педагогічне дослідження : навчальний посібник для магістрантів / уклад.: Н. Н. Чайченко, О. М. Семеног, Л. М. Артюшкіна, О. М. Рудь. Суми : СОІППО, 2015. 190 с.
Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т. Сучасні педагогічні технології : навч. посіб. Київ : Просвіта, 2000. 368 с.
Рудницька О. П., Болгарська А. Г., Свистєльнікова Т. Ю. Основи педагогічних досліджень. Київ : Вища школа, 1998. 144 с.
Смолюк І. О. Трансформація освітнього середовища в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. Луцьк, 2009. № 20. С. 3–10.
Смолюк І. О., Смолюк А. І. Дослідження готовності 310 майбутніх педагогів до моральної підтримки учнів. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2024. № 68, Т. 2. С. 162–169.
Смолюк І. О., Смолюк А. І. Технологія експериментального дослідження розвитку культури міжнаціонального спілкування майбутніх педагогів. Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2018. №4 (11). С. 141–149.
Смолюк І. О., Смолюк В. І. Національно-орієнтований компонент змісту освіти в системі професійної підготовки вчителя. Педагогічний часопис Волині. Луцьк, 2019. №5 (12). С. 65–70.
Смолюк С. В. Використання інноваційних технологій навчання в процесі фахової підготовки майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2022. № 48, Т 2. С. 223–226.
Статистика : підручник / С. С. Герасименко, А. В. Головач, А. М. Єріна та ін. 2-ге вид., перероб. і допов. Київ : КНЕУ, 2000. 467 с.
Яцюк С.М., Юнчик В.Л., Смолюк І.О., Собчук О.М. Академічна доброчесність в контексті освітнього компоненту «Вступ до фаху» для майбутніх вчителів інформатики. Фізика та освітні технології. Луцьк, 2022. № 1. С. 116–123.
Тип вмісту: Handbook
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
posibnyk_smoliuk.pdf4,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.