Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28615
Title: | Особливості вивчення освітнього компонента «Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіти» у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Authors: | Смолюк, Світлана Володимирівна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Bibliographic description (Ukraine): | Смолюк С. В. Особливості вивчення освітнього компонента «Психолого-педагогічний тренінг вихователя закладу дошкільної освіти» у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник науукових праць. Хмельницький, 2025. С. 722-725 |
Conference/Event: | Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Issue Date: | Feb-2025 |
Date of entry: | 8-Oct-2025 |
Publisher: | Хмельницька гуманітарна-педагогічна академія |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Хмельницька гуманітарна-педагогічна академія |
Page range: | 722-725 |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28615 |
References (Ukraine): | 1. Волкова Н. П. Інтерактивні технології навчання у вищій школі: навчально-методичний посібник. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. 360 с. 2. Смолюк С. В. Психолого-педагогічний тренінг як форма підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти / Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». Одеса, 2024. Вип. 75. С. 257–260. 3. Тарасова Т. Б. Проблеми викладання психології як навчальної дисципліни за вибором з циклу загальної підготовки фахівців у вищій школі. Габітус. Науковий журнал № 42, 2022 р. С. 101–107. |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezy_smoliuk.pdf | 562,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.