Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28610
Назва: Дитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурс
Автори: Вірна, Жанна Петрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Вірна Ж. П. Дитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурс : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності С4 Психологія освітньо-професійної програми: Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 13 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 8-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: історія психоаналізу дитинства
типологія дитячих конфліктів
принципи сучасної психоаналітичної терапії дитини
Короткий огляд (реферат): Головною метою освітнього компоненту є висвітлення теоретикометодологічних аспектів ранньої організації психіки дитини в межах психоаналітичних концепцій та ознайомлення із прикладними здобутками дитячого психоаналізу. Основними завданнями освітнього компоненту є:ознайомлення здобувачів освіти із загальними концепціями дитячого психоаналізу та розкриття діагностичних можливостей та психотерапевтичних можливостей вивчення психіки дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28610
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyt_psykhoan_ 2025.pdf753,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.