Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВірна, Жанна Петрівна-
dc.date.accessioned2025-10-08T10:11:17Z-
dc.date.available2025-10-08T10:11:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВірна Ж. П. Дитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурс : силабус нормативного освітнього компонента підготовки магістра спеціальності С4 Психологія освітньо-професійної програми: Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 13 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28610-
dc.description.abstractГоловною метою освітнього компоненту є висвітлення теоретикометодологічних аспектів ранньої організації психіки дитини в межах психоаналітичних концепцій та ознайомлення із прикладними здобутками дитячого психоаналізу. Основними завданнями освітнього компоненту є:ознайомлення здобувачів освіти із загальними концепціями дитячого психоаналізу та розкриття діагностичних можливостей та психотерапевтичних можливостей вивчення психіки дитини.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectісторія психоаналізу дитинства-
dc.subjectтипологія дитячих конфліктів-
dc.subjectпринципи сучасної психоаналітичної терапії дитини-
dc.titleДитячий психоаналіз: діагностичний і терапевтичний дискурсuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyt_psykhoan_ 2025.pdf753,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.