Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28607
Title: | Проблематика використання варіативних модулів з предмету «фізична культура» |
Authors: | Ковальчук, Надія Миколаївна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, E-mail: kovalchyk.nadiya@vnu.edu.ua |
Bibliographic description (Ukraine): | Ковальчук Н. Проблематика використання варіативних модулів з предмету «фізична культура». Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.) / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк, 2025. С. 95-96 |
Conference/Event: | Фізична активність і якість життя людини |
Issue Date: | 10-Jul-2025 |
Date of entry: | 8-Oct-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет ім. Лесі Українки |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | Луцьк |
Keywords: | Нова українська школа варіативні модулі фізична культура матеріальне забезпечення |
Page range: | 95-96 |
Abstract: | Вчителі ЗЗСО в урок фізичної культури включають ті модулі (15%), які відповідають наявності матеріального забезпечення для їх проведення. Проблемою залишається впровадження одночасно трьох модулів в одному уроці, адже це заважає дотриматися принципу послідовності в навчанні руховим діям. Вчитель впродовж уроку повинен давати знання, формувати вміння та навички одразу з трьох варіативних модулів. За таких умов кількість часу, яка відводиться на кожний окремий модуль, незначна, тому і якість засвоєння учнями матеріалу певного модуля низька. Отже проблеми для ефективного впровадження варіативних модулів в уроки фізичної культури ЗЗСО залишаються невирішеними. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28607 |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kovalchuk_2025.pdf | 292,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.