Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28607
Назва: | Проблематика використання варіативних модулів з предмету «фізична культура» |
Автори: | Ковальчук, Надія Миколаївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, E-mail: kovalchyk.nadiya@vnu.edu.ua |
Бібліографічний опис: | Ковальчук Н. Проблематика використання варіативних модулів з предмету «фізична культура». Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.) / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк, 2025. С. 95-96 |
Конференція/захід: | Фізична активність і якість життя людини |
Дата публікації: | 10-лип-2025 |
Дата внесення: | 8-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет ім. Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
Теми: | Нова українська школа варіативні модулі фізична культура матеріальне забезпечення |
Діапазон сторінок: | 95-96 |
Короткий огляд (реферат): | Вчителі ЗЗСО в урок фізичної культури включають ті модулі (15%), які відповідають наявності матеріального забезпечення для їх проведення. Проблемою залишається впровадження одночасно трьох модулів в одному уроці, адже це заважає дотриматися принципу послідовності в навчанні руховим діям. Вчитель впродовж уроку повинен давати знання, формувати вміння та навички одразу з трьох варіативних модулів. За таких умов кількість часу, яка відводиться на кожний окремий модуль, незначна, тому і якість засвоєння учнями матеріалу певного модуля низька. Отже проблеми для ефективного впровадження варіативних модулів в уроки фізичної культури ЗЗСО залишаються невирішеними. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28607 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kovalchuk_2025.pdf | 292,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.