Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28595
Назва: Діагностика маркетингової діяльності з використання цифрових технологій
Автори: Букало, Надія Артемівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Букало Н. Діагностика маркетингової діяльності з використання цифрових технологій. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця. 2025. С. 312-314.
Конференція/захід: Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні
Дата публікації: 3-бер-2025
Дата внесення: 7-жов-2025
Видавництво: Вінницький Національний Технічний Університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Вінниця
УДК: 339.138
Теми: маркетингова діагностика
маркетинг
цифрові технології
цифровізація
Діапазон сторінок: 312-314
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто місце та роль цифрових технологій у маркетинговій діагностиці, досліджено інструменти діагностики маркетингової діяльності з використання цифрових технологій, розглянуто переваги щодо використання цифрових технологій у маркетинговій діагностиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28595
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_vinnycia.pdf272,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.