Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБукало, Надія Артемівна-
dc.date.accessioned2025-10-07T10:54:26Z-
dc.date.available2025-10-07T10:54:26Z-
dc.date.issued2025-03-03-
dc.identifier.citationБукало Н. Діагностика маркетингової діяльності з використання цифрових технологій. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця. 2025. С. 312-314.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28595-
dc.description.abstractУ статті розглянуто місце та роль цифрових технологій у маркетинговій діагностиці, досліджено інструменти діагностики маркетингової діяльності з використання цифрових технологій, розглянуто переваги щодо використання цифрових технологій у маркетинговій діагностиці.uk_UK
dc.format.extent312-314-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВінницький Національний Технічний Університетuk_UK
dc.subjectмаркетингова діагностикаuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectцифрові технологіїuk_UK
dc.subjectцифровізаціяuk_UK
dc.titleДіагностика маркетингової діяльності з використання цифрових технологійuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.conferenceСучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВінницяuk_UK
dc.subject.udc339.138uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_vinnycia.pdf272,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.