Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28595
Title: Діагностика маркетингової діяльності з використання цифрових технологій
Authors: Букало, Надія Артемівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Букало Н. Діагностика маркетингової діяльності з використання цифрових технологій. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця. 2025. С. 312-314.
Conference/Event: Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні
Issue Date: 3-Mar-2025
Date of entry: 7-Oct-2025
Publisher: Вінницький Національний Технічний Університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Вінниця
UDC: 339.138
Keywords: маркетингова діагностика
маркетинг
цифрові технології
цифровізація
Page range: 312-314
Abstract: У статті розглянуто місце та роль цифрових технологій у маркетинговій діагностиці, досліджено інструменти діагностики маркетингової діяльності з використання цифрових технологій, розглянуто переваги щодо використання цифрових технологій у маркетинговій діагностиці.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28595
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bukalo_vinnycia.pdf272,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.