Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28581
Назва: Програмний інструментарій для вирішення задач маркетингу
Автори: Букало, Надія Артемівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Букало Н. А. Програмний інструментарій для вирішення задач маркетингу. Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий аспекти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (19 березня 2025 року, м. Київ). Київ, 2025. С. 24-26.
Конференція/захід: Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий аспекти
Дата публікації: 19-бер-2025
Дата внесення: 3-жов-2025
Видавництво: Академія праці, соціальних відносин та туризму
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3393-4016
Теми: маркетингова діагностика;
маркетинг
програмний інструментарій
програмні продукти
Діапазон сторінок: 24-26
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі маркетинг стає все більш технологічним, і компанії активно використовують програмне забезпечення для досягнення своїх цілей. Від аналітики до автоматизації рекламних кампаній – існує безліч інструментів, які допомагають ефективно просувати продукти та послуги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28581
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_2025.pdf256,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.