Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБукало, Надія Артемівна-
dc.date.accessioned2025-10-03T09:10:19Z-
dc.date.available2025-10-03T09:10:19Z-
dc.date.issued2025-03-19-
dc.identifier.citationБукало Н. А. Програмний інструментарій для вирішення задач маркетингу. Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий аспекти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (19 березня 2025 року, м. Київ). Київ, 2025. С. 24-26.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28581-
dc.description.abstractУ сучасному світі маркетинг стає все більш технологічним, і компанії активно використовують програмне забезпечення для досягнення своїх цілей. Від аналітики до автоматизації рекламних кампаній – існує безліч інструментів, які допомагають ефективно просувати продукти та послуги.uk_UK
dc.format.extent24-26-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАкадемія праці, соціальних відносин та туризмуuk_UK
dc.subjectмаркетингова діагностика;uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectпрограмний інструментарійuk_UK
dc.subjectпрограмні продуктиuk_UK
dc.titleПрограмний інструментарій для вирішення задач маркетингуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceНауковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий аспекти-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3393-4016-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_2025.pdf256,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.