Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28581
Title: Програмний інструментарій для вирішення задач маркетингу
Authors: Букало, Надія Артемівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Букало Н. А. Програмний інструментарій для вирішення задач маркетингу. Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий аспекти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (19 березня 2025 року, м. Київ). Київ, 2025. С. 24-26.
Conference/Event: Науковий вимір осмислення та пошуку оптимальних моделей розвитку України: маркетинговий, економічний, фінансовий, управлінський та правовий аспекти
Issue Date: 19-Mar-2025
Date of entry: 3-Oct-2025
Publisher: Академія праці, соціальних відносин та туризму
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-3393-4016
Keywords: маркетингова діагностика;
маркетинг
програмний інструментарій
програмні продукти
Page range: 24-26
Abstract: У сучасному світі маркетинг стає все більш технологічним, і компанії активно використовують програмне забезпечення для досягнення своїх цілей. Від аналітики до автоматизації рекламних кампаній – існує безліч інструментів, які допомагають ефективно просувати продукти та послуги.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28581
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bukalo_2025.pdf256,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.