Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28580
Назва: Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачів
Автори: Букало, Надія Артемівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Букало Н. Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачів. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 06-07 березня 2025 року). Харків. 2025. Ч. 3. С 113-117.
Конференція/захід: Управління розвитком соціально-економічних систем
Дата публікації: 6-бер-2025
Дата внесення: 3-жов-2025
Видавництво: Державний біотехнологічний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Харків
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3393-4016
Теми: дослідження,
маркетингові дослідження
поведінка споживачів
споживацька поведінка
Діапазон сторінок: 113-117
Короткий огляд (реферат): Соціальні мережі стали невіддільною частиною повсякденного життя та відіграють ключову роль у формуванні поведінки споживачів. Вони впливають на прийняття рішень, формування думки про товари та послуги, а також на рівень довіри до брендів. Завдяки можливостям швидкого обміну інформацією та створення вірусного контенту, платформи, такі як: Instagram, TikTok, Facebook і YouTube, стають основними каналами комунікації між брендами та споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28580
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_harkiv_2025.pdf214,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.