Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБукало, Надія Артемівна-
dc.date.accessioned2025-10-03T09:03:17Z-
dc.date.available2025-10-03T09:03:17Z-
dc.date.issued2025-03-06-
dc.identifier.citationБукало Н. Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачів. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 06-07 березня 2025 року). Харків. 2025. Ч. 3. С 113-117.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28580-
dc.description.abstractСоціальні мережі стали невіддільною частиною повсякденного життя та відіграють ключову роль у формуванні поведінки споживачів. Вони впливають на прийняття рішень, формування думки про товари та послуги, а також на рівень довіри до брендів. Завдяки можливостям швидкого обміну інформацією та створення вірусного контенту, платформи, такі як: Instagram, TikTok, Facebook і YouTube, стають основними каналами комунікації між брендами та споживачами.uk_UK
dc.format.extent113-117-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДержавний біотехнологічний університетuk_UK
dc.subjectдослідження,uk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectповедінка споживачівuk_UK
dc.subjectспоживацька поведінкаuk_UK
dc.titleДослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceУправління розвитком соціально-економічних систем-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameХарківuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3393-4016-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_harkiv_2025.pdf214,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.