Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28580
Title: Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачів
Authors: Букало, Надія Артемівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Букало Н. Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачів. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 06-07 березня 2025 року). Харків. 2025. Ч. 3. С 113-117.
Conference/Event: Управління розвитком соціально-економічних систем
Issue Date: 6-Mar-2025
Date of entry: 3-Oct-2025
Publisher: Державний біотехнологічний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: Харків
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-3393-4016
Keywords: дослідження,
маркетингові дослідження
поведінка споживачів
споживацька поведінка
Page range: 113-117
Abstract: Соціальні мережі стали невіддільною частиною повсякденного життя та відіграють ключову роль у формуванні поведінки споживачів. Вони впливають на прийняття рішень, формування думки про товари та послуги, а також на рівень довіри до брендів. Завдяки можливостям швидкого обміну інформацією та створення вірусного контенту, платформи, такі як: Instagram, TikTok, Facebook і YouTube, стають основними каналами комунікації між брендами та споживачами.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28580
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bukalo_harkiv_2025.pdf214,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.