Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28563
Назва: | Цифрові інструменти для розвитку емоційного інтелекту на уроках англійської мови в базовій середній школі |
Автори: | Коломієць, Андрій Миколацович |
Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Бібліографічний опис: | Коломієць А. М. Цифрові інструменти для розвитку емоційного інтелекту на уроках англійської мови в базовій середній школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник С. Б. Шелудченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 71 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 1-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Шелудченко, Світлана Богданівна |
Теми: | EQ сучасна освіта цифрові інструменти розвитку емоційного інтелекту вдосконалення мовленнєвих здібностей міжкультурний контекст |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджено як теоретичні, так і практичні аспекти використання цифрових інструментів для розвитку емоційного інтелекту на уроках англійської мови в базовій середній школі. В першому розділі, на основі поглибленого аналізу наукової літератури, теорій психології та педагогічних підходів, роботою було обґрунтовано важливість EQ як ключової складової сучасної освіти. Бо вона забезпечує емоційну стійкість, соціальну взаємодію, водночас підвищуючи навчальну мотивацію. У ході написання магістерської роботи було виділено зв’язок між розвитком EQ здобувачів освіти і вдосконаленням їхніх мовленнєвих здібностей, що ще більш актуально в світлі важливості до інтерактивного та цифровізованого підходу до навчання. Синергія між IQ та EQ сприяє балансу особистості, що звісно дає очевидний внесок у ефективність навчання. Це надважливо в контексті підліткового віку коли відбуваються значні нейрофізіологічні зміни та пошуки ідентичності підлітків. Школа ж тут відіграє важливу роль в побудові безпечного простору для емоційного розвитку. Зокрема уроки англійської мови винятково сприятливі для інтеграції EQ завдяки насиченому міжкультурному контексту, живому та емоційному обговоренню що сприяючи зіткненню особистих переконань. Цифрові інструменти що використовуються на них, наразі вже мають великий потенціал для розвитку емоційних навичок, втім досягають цього по-різному і не завжди збігаються з необхідними мовному навчанню траєкторіями. Відповідно до центральної теми дослідження особливу увагу нами було приділено саме аналізу існуючих цифрових інструментів і їхньому потенціалу для інтеграції у процес вивчення іноземної мови, що було реалізовано в другому розділі дослідження. Таким чином виявлено, що більшість наявних освітніх застосунків орієнтовані переважно на когнітивний розвиток, нехтуючи емоційними та соціальними аспектами навчання. Або в інших випадках, навпаки ці аспекти були впроваджені надто різко та нав’язливо порушуючи баланс між простотою та функціональністю. Не вистачало універсального підходу до навчання, що буде поєднувати суху академічність, з мінімалістичним інтерфейсом, естетичним та емоційно-значущим процесом, можливістю зосереджувати мозок, не навантажуючи зайвою інформацією чи функціями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28563 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kolomiiets_2024.pdf | 957,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.