Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШелудченко, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorКоломієць, Андрій Миколацович-
dc.date.accessioned2025-10-01T08:16:33Z-
dc.date.available2025-10-01T08:16:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоломієць А. М. Цифрові інструменти для розвитку емоційного інтелекту на уроках англійської мови в базовій середній школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник С. Б. Шелудченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28563-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено як теоретичні, так і практичні аспекти використання цифрових інструментів для розвитку емоційного інтелекту на уроках англійської мови в базовій середній школі. В першому розділі, на основі поглибленого аналізу наукової літератури, теорій психології та педагогічних підходів, роботою було обґрунтовано важливість EQ як ключової складової сучасної освіти. Бо вона забезпечує емоційну стійкість, соціальну взаємодію, водночас підвищуючи навчальну мотивацію. У ході написання магістерської роботи було виділено зв’язок між розвитком EQ здобувачів освіти і вдосконаленням їхніх мовленнєвих здібностей, що ще більш актуально в світлі важливості до інтерактивного та цифровізованого підходу до навчання. Синергія між IQ та EQ сприяє балансу особистості, що звісно дає очевидний внесок у ефективність навчання. Це надважливо в контексті підліткового віку коли відбуваються значні нейрофізіологічні зміни та пошуки ідентичності підлітків. Школа ж тут відіграє важливу роль в побудові безпечного простору для емоційного розвитку. Зокрема уроки англійської мови винятково сприятливі для інтеграції EQ завдяки насиченому міжкультурному контексту, живому та емоційному обговоренню що сприяючи зіткненню особистих переконань. Цифрові інструменти що використовуються на них, наразі вже мають великий потенціал для розвитку емоційних навичок, втім досягають цього по-різному і не завжди збігаються з необхідними мовному навчанню траєкторіями. Відповідно до центральної теми дослідження особливу увагу нами було приділено саме аналізу існуючих цифрових інструментів і їхньому потенціалу для інтеграції у процес вивчення іноземної мови, що було реалізовано в другому розділі дослідження. Таким чином виявлено, що більшість наявних освітніх застосунків орієнтовані переважно на когнітивний розвиток, нехтуючи емоційними та соціальними аспектами навчання. Або в інших випадках, навпаки ці аспекти були впроваджені надто різко та нав’язливо порушуючи баланс між простотою та функціональністю. Не вистачало універсального підходу до навчання, що буде поєднувати суху академічність, з мінімалістичним інтерфейсом, естетичним та емоційно-значущим процесом, можливістю зосереджувати мозок, не навантажуючи зайвою інформацією чи функціями.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectEQuk_UK
dc.subjectсучасна освітаuk_UK
dc.subjectцифрові інструменти розвитку емоційного інтелектуuk_UK
dc.subjectвдосконалення мовленнєвих здібностейuk_UK
dc.subjectміжкультурний контекстuk_UK
dc.titleЦифрові інструменти для розвитку емоційного інтелекту на уроках англійської мови в базовій середній школіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolomiiets_2024.pdf957,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.