Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28491
Назва: | Формування підприємницької компетентності у майбутніх педагогів |
Автори: | Бартків, Оксана Степанівна Дурманенко, Євгенія Аристархівна Дурманенко, Оксана Леонідівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Бартків, О., Дурманенко, Є., Дурманенко, О. (2025). Формування підприємницької компетентності у майбутніх педагогів. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2, 20–26, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2025.2.3 |
Журнал/збірник: | Acta Paedagogiсa Volynienses |
Випуск/№ : | 2 |
Дата публікації: | сер-2025 |
Дата подання: | чер-2025 |
Дата внесення: | 19-вер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
DOI: | https://doi.org/10.32782/apv/2025.2.3 |
УДК: | 378:373.2.011.3-051]:336.5:005.336.2 |
Теми: | компетентність фандрайзинова діяльність підприємливість підприємницька компетентність педагог фандрайзинг |
Діапазон сторінок: | 20–26 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито питання сутності та структури підприємницької компетентності майбутнього педа-гога і фандрайзингової діяльності як її складової. Закцентовано увагу на тому, що підприємницька компетент-ність має бути невід’ємним компонентом педагогічної майстерності сучасного педагога і виступати як його особистісна цінність, без якої повноцінна реалізація в професійній діяльності неможлива.Підприємницьку компетентність майбутнього педагога визначено як набуте, інтегральне новоутворення, яке включає здатність продукувати і реалізовувати нові освітні і економічні ідеї, творчо і критично мислити, шукати нові неординарні підходи до організації освітнього процесу, проявляти підприємливість (здатність при-ймати відповідальні освітні і економічні рішення, швидко адаптуватися до умов соціального суспільства, спів-відносити власні інтереси з інтересами й потребами інших людей); стратегічно планувати освітню й фінансову діяльність, досягати поставлених цілей; володіти лідерськими й комунікативними якостями, ефективно органі-зовувати фандрайзингову діяльність. На формування підприємницької компетентності майбутніх педагогів, поряд з іншими освітніми компонен-тами (ОК), спрямоване вивчення вибіркового ОК «Фандрайзинг у дошкільній освіті», який розкриває основні вимоги та способи організації фандрайзингової діяльності в закладах освіти з метою реалізації освітніх про-єктів із розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку. Використовуючи елементи проблемно-пошукового, тренінгового, експериментального навчання у майбутніх педагогів формуються компетенції про сутність фандрайзингу, як одного з додаткових джерел фінансування закладів освіти; його види, форми, об’єкти, суб’єкти, етапи реалізації фандрайзингової діяльності та способи залучення донорів до фінансування освітніх програм/проєктів в освіті; роль і значення фандрайзингу в розвитку закладів освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28491 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
54867.pdf | 397,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.