Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28491
Назва: Формування підприємницької компетентності у майбутніх педагогів
Автори: Бартків, Оксана Степанівна
Дурманенко, Євгенія Аристархівна
Дурманенко, Оксана Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Бартків, О., Дурманенко, Є., Дурманенко, О. (2025). Формування підприємницької компетентності у майбутніх педагогів. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2, 20–26, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2025.2.3
Журнал/збірник: Acta Paedagogiсa Volynienses
Випуск/№ : 2
Дата публікації: сер-2025
Дата внесення: 19-вер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинський національний університет імені Лесі Українки
DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2025.2.3
УДК: 378:373.2.011.3-051]:336.5:005.336.2
Теми: компетентність
фандрайзинова діяльність
підприємливість
підприємницька компетентність
педагог
фандрайзинг
Діапазон сторінок: 20–26
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання сутності та структури підприємницької компетентності майбутнього педа-гога і фандрайзингової діяльності як її складової. Закцентовано увагу на тому, що підприємницька компетент-ність має бути невід’ємним компонентом педагогічної майстерності сучасного педагога і виступати як його особистісна цінність, без якої повноцінна реалізація в професійній діяльності неможлива.Підприємницьку компетентність майбутнього педагога визначено як набуте, інтегральне новоутворення, яке включає здатність продукувати і реалізовувати нові освітні і економічні ідеї, творчо і критично мислити, шукати нові неординарні підходи до організації освітнього процесу, проявляти підприємливість (здатність при-ймати відповідальні освітні і економічні рішення, швидко адаптуватися до умов соціального суспільства, спів-відносити власні інтереси з інтересами й потребами інших людей); стратегічно планувати освітню й фінансову діяльність, досягати поставлених цілей; володіти лідерськими й комунікативними якостями, ефективно органі-зовувати фандрайзингову діяльність. На формування підприємницької компетентності майбутніх педагогів, поряд з іншими освітніми компонен-тами (ОК), спрямоване вивчення вибіркового ОК «Фандрайзинг у дошкільній освіті», який розкриває основні вимоги та способи організації фандрайзингової діяльності в закладах освіти з метою реалізації освітніх про-єктів із розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку. Використовуючи елементи проблемно-пошукового, тренінгового, експериментального навчання у майбутніх педагогів формуються компетенції про сутність фандрайзингу, як одного з додаткових джерел фінансування закладів освіти; його види, форми, об’єкти, суб’єкти, етапи реалізації фандрайзингової діяльності та способи залучення донорів до фінансування освітніх програм/проєктів в освіті; роль і значення фандрайзингу в розвитку закладів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28491
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54867.pdf397,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.