Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28491
Title: Формування підприємницької компетентності у майбутніх педагогів
Authors: Бартків, Оксана Степанівна
Дурманенко, Євгенія Аристархівна
Дурманенко, Оксана Леонідівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Бартків, О., Дурманенко, Є., Дурманенко, О. (2025). Формування підприємницької компетентності у майбутніх педагогів. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2, 20–26, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2025.2.3
Journal/Collection: Acta Paedagogiсa Volynienses
Issue: 2
Issue Date: Aug-2025
Date of entry: 19-Sep-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Волинський національний університет імені Лесі Українки
DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2025.2.3
UDC: 378:373.2.011.3-051]:336.5:005.336.2
Keywords: компетентність
фандрайзинова діяльність
підприємливість
підприємницька компетентність
педагог
фандрайзинг
Page range: 20–26
Abstract: У статті розкрито питання сутності та структури підприємницької компетентності майбутнього педа-гога і фандрайзингової діяльності як її складової. Закцентовано увагу на тому, що підприємницька компетент-ність має бути невід’ємним компонентом педагогічної майстерності сучасного педагога і виступати як його особистісна цінність, без якої повноцінна реалізація в професійній діяльності неможлива.Підприємницьку компетентність майбутнього педагога визначено як набуте, інтегральне новоутворення, яке включає здатність продукувати і реалізовувати нові освітні і економічні ідеї, творчо і критично мислити, шукати нові неординарні підходи до організації освітнього процесу, проявляти підприємливість (здатність при-ймати відповідальні освітні і економічні рішення, швидко адаптуватися до умов соціального суспільства, спів-відносити власні інтереси з інтересами й потребами інших людей); стратегічно планувати освітню й фінансову діяльність, досягати поставлених цілей; володіти лідерськими й комунікативними якостями, ефективно органі-зовувати фандрайзингову діяльність. На формування підприємницької компетентності майбутніх педагогів, поряд з іншими освітніми компонен-тами (ОК), спрямоване вивчення вибіркового ОК «Фандрайзинг у дошкільній освіті», який розкриває основні вимоги та способи організації фандрайзингової діяльності в закладах освіти з метою реалізації освітніх про-єктів із розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку. Використовуючи елементи проблемно-пошукового, тренінгового, експериментального навчання у майбутніх педагогів формуються компетенції про сутність фандрайзингу, як одного з додаткових джерел фінансування закладів освіти; його види, форми, об’єкти, суб’єкти, етапи реалізації фандрайзингової діяльності та способи залучення донорів до фінансування освітніх програм/проєктів в освіті; роль і значення фандрайзингу в розвитку закладів освіти.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28491
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54867.pdf397,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.