Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28482
Назва: Впровадження послуги сомельє в діяльність ресторанного підприємства «Нобл»
Автори: Михалевський, Павло Сергійович
Приналежність: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
241 Готельно-ресторанна справа
Бібліографічний опис: Михалевський П. С. Впровадження послуги сомельє в діяльність ресторанного підприємства «Нобл» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 16-вер-2025
Країна (код): UA
Науковий керівник: Терещук, Оксана Степанівна
Теми: інноваційні послуги
сомельє
винна карта
оптимізація послуг
конкурентоспроможність
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра розглянуто особливості впровадження інноваційних послуг у ресторанному господарстві, зокрема на прикладі ресторану «Нобл». Основна увага приділена аналізу ефективності послуг, що надаються, шляхом використання таких методик, як SWOT- та ABC-аналіз. У роботі досліджено сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу, зокрема роль послуги сомельє як інноваційного напряму, що підвищує конкурентоспроможність та рентабельність закладу. Проведено аналіз організаційної структури та особливостей наданих послуг. За допомогою ABC-аналізу було визначено найбільш прибуткові напрямки діяльності ресторану та ідентифіковано ті послуги, які потребують оптимізації. SWOT-аналіз дозволив виділити сильні та слабкі сторони ресторану «Нобл», оцінити зовнішні загрози та можливості для подальшого розвитку. Особливу увагу приділено ролі винної карти та значенню професійного сомельє у підвищенні продажів і формуванні лояльності клієнтів. На основі отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо впровадження послуги сомельє, оптимізації винної карти та проведення тематичних дегустацій. Окрім цього, у роботі розроблено пропозиції щодо вдосконалення управлінських процесів ресторану на основі адаптивного підходу, що дозволяє швидко реагувати на зміни у ринковому середовищі. Результати роботи можуть бути використані рестораном «Нобл» для підвищення ефективності його діяльності, розвитку нових сервісів та зміцнення позицій на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28482
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mychalevski_2024.pdf8,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.