Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorМихалевський, Павло Сергійович-
dc.date.accessioned2025-09-16T09:24:19Z-
dc.date.available2025-09-16T09:24:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМихалевський П. С. Впровадження послуги сомельє в діяльність ресторанного підприємства «Нобл» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28482-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра розглянуто особливості впровадження інноваційних послуг у ресторанному господарстві, зокрема на прикладі ресторану «Нобл». Основна увага приділена аналізу ефективності послуг, що надаються, шляхом використання таких методик, як SWOT- та ABC-аналіз. У роботі досліджено сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу, зокрема роль послуги сомельє як інноваційного напряму, що підвищує конкурентоспроможність та рентабельність закладу. Проведено аналіз організаційної структури та особливостей наданих послуг. За допомогою ABC-аналізу було визначено найбільш прибуткові напрямки діяльності ресторану та ідентифіковано ті послуги, які потребують оптимізації. SWOT-аналіз дозволив виділити сильні та слабкі сторони ресторану «Нобл», оцінити зовнішні загрози та можливості для подальшого розвитку. Особливу увагу приділено ролі винної карти та значенню професійного сомельє у підвищенні продажів і формуванні лояльності клієнтів. На основі отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо впровадження послуги сомельє, оптимізації винної карти та проведення тематичних дегустацій. Окрім цього, у роботі розроблено пропозиції щодо вдосконалення управлінських процесів ресторану на основі адаптивного підходу, що дозволяє швидко реагувати на зміни у ринковому середовищі. Результати роботи можуть бути використані рестораном «Нобл» для підвищення ефективності його діяльності, розвитку нових сервісів та зміцнення позицій на ринку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectінноваційні послугиuk_UK
dc.subjectсомельєuk_UK
dc.subjectвинна картаuk_UK
dc.subjectоптимізація послугuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.titleВпровадження послуги сомельє в діяльність ресторанного підприємства «Нобл»uk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mychalevski_2024.pdf8,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.