Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28475
Назва: Документація для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення
Автори: Степаненко, Вікторія Іванівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Степаненко В. Документація для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення. Ввічливість. Humanitas. 2025. №3. С. 153–161. DOI: https://doi.org/10.32782/humanitas/2025.3.20
Журнал/збірник: Ввічливість. Humanitas
Випуск/№ : 3
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 12-вер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32782/humanitas/2025.3.20
УДК: 316.33
Теми: документація
вразливі групи населення
конфлікт
медіація
профілактика
складні життєві обставини
соціальна послуга
Діапазон сторінок: 153–161
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості ведення документації для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення. Медіацію представлено як базову соціальну послугу, що надається вразливим категоріям населення. Зазначено, що процедура медіації є позасудовою, добровільною, конфіденційною і структурованою. Вона передбачає запобігання виникнення або врегулювання конфлікту та складається з підготовки до проведення медіації, безпосереднього проведення медіації і фіксування домовленостей сторін за результатами медіації. Акцентовано, що в умовах війни змінюється фокус і напрям роботи в медіації, підвищується вразливість учасників у процесі надання соціальної послуги медіації. Відповідно, це зумовлює потребу наявності в медіатора додаткових знань і навичок, необхідних для здійснення кризової медіації, яка базується на травма-інформованому підході. Звернено увагу, що існують особливості ведення документації для повнолітніх осіб і дітей щодо організації процесу надання соціальної послуги медіації. Це передбачає врахування специфіки підготовки медіатора, умов надання та випадків, які зумовлюють припинення надання відповідної послуги. Наголошено, що у документації щодо проведення і результатів інформаційно-оціночних зустрічей з медіатором враховуються згода і потреби сторін конфлікту, його сутність і медіабельність, тип складності випадку, показники вразливості учасника і перешкоди. Під час проведення медіації у документації акцентується увага на датах і тривалості проведення заходів, ресурсах, правах, обов’язках та відповідальності медіатора (медіаторів) і сторін медіації. Зазначено, що документація за результатами медіації містить інформацію про домовленості сторін щодо способів розв’язання конфлікту, їх зобов’язання та наслідки у разі порушення відповідних домовленостей. Також наголошено, що після завершення надання соціальної послуги медіації важливою є документація, яка надає інформацію щодо думок, оцінки та реакцій отримувачів відповідної послуги, її кількісних і якісних показників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28475
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stepanenko_Docu.pdf329,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.