Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28475
Назва: | Документація для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення |
Автори: | Степаненко, Вікторія Іванівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Степаненко В. Документація для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення. Ввічливість. Humanitas. 2025. №3. С. 153–161. DOI: https://doi.org/10.32782/humanitas/2025.3.20 |
Журнал/збірник: | Ввічливість. Humanitas |
Випуск/№ : | 3 |
Дата публікації: | 2025 |
Дата подання: | 2025 |
Дата внесення: | 12-вер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
DOI: | https://doi.org/10.32782/humanitas/2025.3.20 |
УДК: | 316.33 |
Теми: | документація вразливі групи населення конфлікт медіація профілактика складні життєві обставини соціальна послуга |
Діапазон сторінок: | 153–161 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено особливості ведення документації для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення. Медіацію представлено як базову соціальну послугу, що надається вразливим категоріям населення. Зазначено, що процедура медіації є позасудовою, добровільною, конфіденційною і структурованою. Вона передбачає запобігання виникнення або врегулювання конфлікту та складається з підготовки до проведення медіації, безпосереднього проведення медіації і фіксування домовленостей сторін за результатами медіації. Акцентовано, що в умовах війни змінюється фокус і напрям роботи в медіації, підвищується вразливість учасників у процесі надання соціальної послуги медіації. Відповідно, це зумовлює потребу наявності в медіатора додаткових знань і навичок, необхідних для здійснення кризової медіації, яка базується на травма-інформованому підході. Звернено увагу, що існують особливості ведення документації для повнолітніх осіб і дітей щодо організації процесу надання соціальної послуги медіації. Це передбачає врахування специфіки підготовки медіатора, умов надання та випадків, які зумовлюють припинення надання відповідної послуги. Наголошено, що у документації щодо проведення і результатів інформаційно-оціночних зустрічей з медіатором враховуються згода і потреби сторін конфлікту, його сутність і медіабельність, тип складності випадку, показники вразливості учасника і перешкоди. Під час проведення медіації у документації акцентується увага на датах і тривалості проведення заходів, ресурсах, правах, обов’язках та відповідальності медіатора (медіаторів) і сторін медіації. Зазначено, що документація за результатами медіації містить інформацію про домовленості сторін щодо способів розв’язання конфлікту, їх зобов’язання та наслідки у разі порушення відповідних домовленостей. Також наголошено, що після завершення надання соціальної послуги медіації важливою є документація, яка надає інформацію щодо думок, оцінки та реакцій отримувачів відповідної послуги, її кількісних і якісних показників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28475 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stepanenko_Docu.pdf | 329,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.