Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-09-12T12:27:41Z-
dc.date.available2025-09-12T12:27:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-
dc.identifier.citationСтепаненко В. Документація для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення. Ввічливість. Humanitas. 2025. №3. С. 153–161. DOI: https://doi.org/10.32782/humanitas/2025.3.20uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28475-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості ведення документації для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населення. Медіацію представлено як базову соціальну послугу, що надається вразливим категоріям населення. Зазначено, що процедура медіації є позасудовою, добровільною, конфіденційною і структурованою. Вона передбачає запобігання виникнення або врегулювання конфлікту та складається з підготовки до проведення медіації, безпосереднього проведення медіації і фіксування домовленостей сторін за результатами медіації. Акцентовано, що в умовах війни змінюється фокус і напрям роботи в медіації, підвищується вразливість учасників у процесі надання соціальної послуги медіації. Відповідно, це зумовлює потребу наявності в медіатора додаткових знань і навичок, необхідних для здійснення кризової медіації, яка базується на травма-інформованому підході. Звернено увагу, що існують особливості ведення документації для повнолітніх осіб і дітей щодо організації процесу надання соціальної послуги медіації. Це передбачає врахування специфіки підготовки медіатора, умов надання та випадків, які зумовлюють припинення надання відповідної послуги. Наголошено, що у документації щодо проведення і результатів інформаційно-оціночних зустрічей з медіатором враховуються згода і потреби сторін конфлікту, його сутність і медіабельність, тип складності випадку, показники вразливості учасника і перешкоди. Під час проведення медіації у документації акцентується увага на датах і тривалості проведення заходів, ресурсах, правах, обов’язках та відповідальності медіатора (медіаторів) і сторін медіації. Зазначено, що документація за результатами медіації містить інформацію про домовленості сторін щодо способів розв’язання конфлікту, їх зобов’язання та наслідки у разі порушення відповідних домовленостей. Також наголошено, що після завершення надання соціальної послуги медіації важливою є документація, яка надає інформацію щодо думок, оцінки та реакцій отримувачів відповідної послуги, її кількісних і якісних показників.uk_UK
dc.format.extent153–161-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдокументаціяuk_UK
dc.subjectвразливі групи населенняuk_UK
dc.subjectконфліктuk_UK
dc.subjectмедіаціяuk_UK
dc.subjectпрофілактикаuk_UK
dc.subjectскладні життєві обставиниuk_UK
dc.subjectсоціальна послугаuk_UK
dc.titleДокументація для організації процесу надання соціальної послуги медіації у профілактиці конфліктів серед вразливих груп населенняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/humanitas/2025.3.20-
dc.citation.issue3-
dc.citation.journalTitleВвічливість. Humanitas-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc316.33uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stepanenko_Docu.pdf329,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.