Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2844
Назва: Аналіз динаміки рівня розвитку професійних якостей студенток вищих педагогічних навчальних закладів
Інші назви: Analysis of Dynamics of Development of Professional Skills of Students of Higher Pedagogical Educational Establishments
Автори: Колумбет, Олександр
Kolumbet, Aleksandr
Бібліографічний опис: Колумбет О. Аналіз динаміки рівня розвитку професійних якостей студенток вищих педагогічних навчальних закладів / О. Колумбет // Молодіжний науковий вісник : Фізичне вихо-вання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 36-42. - Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 30-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: координаційні здібності
професійні якості
адаптована педагогічна дія
coordinating capabilities
professional internalss
adapting pedagogical influence
Короткий огляд (реферат): Аналіз літературних джерел, свідчить про погіршення показників здоров’я й фізичної підготовленості в студентської молоді на сучасному етапі. Ця проблема вимагає пошуку шляхів підвищення ефективності професійно-прикладних аспектів фізичного виховання. Цілісна система підготовки фахівців у розділі фізичного виховання повинна враховувати ті психофізичні якості, які є професійно значущими, необхідними для здійснення повноцінної діяльності в обраній спеціальності. Для розв’язання цих завдань потрібно спочатку виявити рівень розвитку координаційних здібностей, рівень розвитку професійних якостей, рівень здоров’я й фізичної підготовленості в студенток у динаміці за курсами навчання у ВНЗ. Це дасть змогу адекватно підібрати засоби, методи, об’єм, інтенсивність, тривалість і терміни педагогічної дії, спрямованої на підви- щення ефективності спеціалізованої фізичної підготовки. Мета роботи – дослідити динаміку розвитку профе- сійних якостей студенток вищих педагогічних навчальних закладів. Представлено результати дослідження показників професійних якостей, які визначені за допомогою комплексу спеціалізованих тестів. Обстежено 264 студентки вищих педагогічних навчальних закладів, які за станом здоров’я віднесені до основної медичної групи. Виявлено погіршення з першого до останнього курсу показників розподілу уваги, об’єму механічного запам’ятовування, рівня тонкої моторики рук, переключення та зосередженості уваги. Проте деякі якості підвищуються від курсу до курсу, а саме: професійна успішність, швидкість, точність уваги, наочно-образне мислення й здатність орієнтуватись у просторі. Показано напрями подальших досліджень координаційних та професійних здібностей майбутніх учителів. Analysis of literary sources, testifies to worsening of indexes of health and physical preparedness of the student . This problem requires the search of ways of increase of efficiency of the professionally-applied aspects of physical education. The integral system of preparation of specialists must take into account those psychophysical quolities, which are professionally meaningful, necessary for realization of valuable activity in the selected speciality. To solve these tasks it is necessary at first to identify the level of development of coordinating capabilities, level of development of professional skills, health and physical preparedness level of students. It will help pick up facilities, methods, volume, intensity, duration and terms of pedagogical action, sent to the increase of efficiency of the specialized physical preparation. Purpose of work - to investigate the dynamics of development of professional skills of students of higher pedagogical educational establishments. The results of research of indexes of professional skills by means of complex of the specialized tests are presented. 264 students of higher pedagogical educational establishments which on the state a health are attributed to the basic medical group are inspected. Worsening is identified from the first to the last course of indexes of distribution of attention, volume of the mechanical memorizing, level of fine motor skills, switching and concentration of attention. However some indexes of separate skills rise from a course to the course, namely is professional success, quickness of attention, exactness of attention, evidently-vivid thought and sense of locality in space. Directions of further researches of coordinating and professional capabilities of future teachers are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2844
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf176,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.