Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2843
Назва: | Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності |
Інші назви: | Motive and Valuable Attitude of Future Teachers of Physical Education Towards Professional Activity |
Автори: | Добринський, Володимир Мудрик, Жанна Dobrynskyi, Vladimir Mudryk, Zhanna |
Бібліографічний опис: | Добринський В., Мудрик Ж. Мотиваційно-ціннісне ставлення майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності / В. Добринський, Ж. Мудрик // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 7 назв. |
Дата публікації: | 2013 |
Дата внесення: | 30-січ-2014 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | мотив система фізичне виховання підготовка кваліфікація інтерес засоби методи ранжування motive system physical education training qualification interest facilities methods rankings |
Короткий огляд (реферат): | В умовах розбудови українського суспільства значну роль мають відігравати фізична культура й спорт як складові частини загальнолюдської культури, один із важливих факторів національного прогресу. Пріори- тетним напрямом удосконалення сучасної системи фізичного виховання є розробка шляхів, засобів і методів фізкультурно-оздоровчої роботи в навчально-виховній сфері. Відомо, що оволодіння педагогічною професією завжди різнобічно мотивоване. Мотивація професійного вибору складається з багатьох компонентів. Тому становлення мотивації є не простим зростанням позитивного чи негативного ставлення до вибору професії, а ускладненням структури мотиваційної сфери, яка стоїть за ними, що входить до складу спонукань, уста- новок. І від того, наскільки правильно здійснено професійний вибір, залежить успішність подальшого навчання й професійної діяльності за обраним фахом. Отже, мотив професійного вибору є одним з основних психо- логічних показників, які характеризують готовність до професійної діяльності.The article focuses on the conditions of the development of Ukrainian society, physical culture and sport and an important part of human culture and factors of national progress. The prior approach to improvement of modern system of priority physical education is the development of ways, facilities and methods of physical culture and health- teaching and educational sphere. It is known that mastering of pedagogical profession is always motivated many-sided. Motivation of professional choice consists of many components. That’s why the development of motivation is not a simple increasing positive or negative attitude toward the choice of profession, but a complication of motivational sphere’s structure which is behind them and which is a part of motivation. The progress of studies and professional activities depends on professional choice. So the motive of professional choice is one of basic psychological indicators which characterize the readiness to professional activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2843 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 149,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.