Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28306
Назва: Політична пропаганда та медіа: психологічні чинники формування політичних уявлень
Автори: Сушкова, Богдана Богданівна
Приналежність: Кафедра політології та публічного управління
052 Політологія
Бібліографічний опис: Сушкова Б. Б. Політична пропаганда та медіа: психологічні чинники формування політичних уявлень : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 052 Політологія / наук. кер. О. М. Кузьмук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 21-лип-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Кузьмук, Ольга Миколаївна
Теми: політична пропаганда
медіа
психологічні чинники
політичні уявлення
маніпуляція
когнітивні викривлення
медіаграмотність
емоційний вплив
політична поведінка
медіапростір
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розглядається взаємозвʼязок між медіа та політичною пропагандою, а також психологічні механізми, які впливають на формування політичних уявлень у сучасному суспільстві. Аналізуються ключові фактори, що визначають ефективність пропаганди в умовах інформаційного суспільства, а також її вплив на свідомість громадян. У Вступі подано загальний огляд теми, зазначено актуальність дослідження та важливість розуміння психологічних механізмів пропагандистського впливу на аудиторію. Розкрито значення медіа як основного каналу поширення політичної інформації та пропаганди. У Розділі 1 роботи розглядаються основні теоретичні концепції політичної пропаганди, механізми її впливу на психіку та свідомість людини, а також історичні аспекти розвитку пропаганди в медіа.У Розділі 2 досліджуються конкретні психологічні чинники, що формують політичні уявлення, зокрема когнітивні викривлення, емоційний вплив медіа та використання технік маніпуляції свідомістю. У Розділі 3 аналізуються приклади політичної пропаганди в сучасних медіа, зокрема через соціальні мережі та телевізійні канали. Оцінюється, як медіа можуть впливати на виборчі процеси та політичну поведінку громадян. У висновках підсумовуються основні результати дослідження, зазначаються шляхи підвищення ефективності протидії політичній пропаганді та важливість розвитку медіаграмотності в суспільстві
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28306
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sushkova_2025.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.