Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКузьмук, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorСушкова, Богдана Богданівна-
dc.date.accessioned2025-07-21T07:47:43Z-
dc.date.available2025-07-21T07:47:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСушкова Б. Б. Політична пропаганда та медіа: психологічні чинники формування політичних уявлень : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 052 Політологія / наук. кер. О. М. Кузьмук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28306-
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглядається взаємозвʼязок між медіа та політичною пропагандою, а також психологічні механізми, які впливають на формування політичних уявлень у сучасному суспільстві. Аналізуються ключові фактори, що визначають ефективність пропаганди в умовах інформаційного суспільства, а також її вплив на свідомість громадян. У Вступі подано загальний огляд теми, зазначено актуальність дослідження та важливість розуміння психологічних механізмів пропагандистського впливу на аудиторію. Розкрито значення медіа як основного каналу поширення політичної інформації та пропаганди. У Розділі 1 роботи розглядаються основні теоретичні концепції політичної пропаганди, механізми її впливу на психіку та свідомість людини, а також історичні аспекти розвитку пропаганди в медіа.У Розділі 2 досліджуються конкретні психологічні чинники, що формують політичні уявлення, зокрема когнітивні викривлення, емоційний вплив медіа та використання технік маніпуляції свідомістю. У Розділі 3 аналізуються приклади політичної пропаганди в сучасних медіа, зокрема через соціальні мережі та телевізійні канали. Оцінюється, як медіа можуть впливати на виборчі процеси та політичну поведінку громадян. У висновках підсумовуються основні результати дослідження, зазначаються шляхи підвищення ефективності протидії політичній пропаганді та важливість розвитку медіаграмотності в суспільствіuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectполітична пропагандаuk_UK
dc.subjectмедіаuk_UK
dc.subjectпсихологічні чинникиuk_UK
dc.subjectполітичні уявленняuk_UK
dc.subjectманіпуляціяuk_UK
dc.subjectкогнітивні викривленняuk_UK
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UK
dc.subjectемоційний впливuk_UK
dc.subjectполітична поведінкаuk_UK
dc.subjectмедіапростірuk_UK
dc.titleПолітична пропаганда та медіа: психологічні чинники формування політичних уявленьuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра політології та публічного управлінняuk_UK
dc.contributor.affiliation052 Політологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sushkova_2025.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.