Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28157
Назва: Розвиток математичної компетентності школярів на уроках інформатики
Автори: Манойло, Назарій
Бібліографічний опис: Манойло Н. Розвиток математичної компетентності школярів на уроках інформатики. Математика. Інформаційні технології. Освіта : збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червня 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 215-217
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: чер-2025
Дата внесення: 7-лип-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Науковий керівник: Ройко, Лариса Леонідівна
Теми: Компетентність
математична компетентність
пізнавальна діяльність
урок інформатики
Діапазон сторінок: 215-217
Короткий огляд (реферат): Освітні реформи в Україні, зокрема впровадження концепції Нової української школи, орієнтують навчальний процес на розвиток ключових компетентностей, серед яких математична відіграє провідну роль. Математична компетентність належить до базових, оскільки забезпечує розвиток логічного мислення, умінь аналізувати, моделювати, приймати обґрунтовані рішення, працювати з кількісною інформацією та знаходити оптимальні способи розв’язання задач. Вона є необхідною умовою не лише для вивчення предметів природничо-математичного циклу, а й для успішної соціалізації, фінансової, інформаційної та цифрової грамотності.
Опис: Інформатика, у свою чергу, є не лише засобом розвитку цифрової компетентності, а й потужним інструментом для формування математичної компетентності. Зміст курсу інформатики в основній і старшій школі ґрунтується на поняттях, методах і формах діяльності, які мають математичну природу – алгоритми, моделювання, логіка, робота з даними, числові системи, функціональні залежності. Саме завдяки цим перетинам інформатика стає ефективним середовищем для формування аналітичного мислення, що є основою математичної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28157
Перелік літератури: 1. Kharadzjan N., Agafonova S. Interdisciplinary integration in stem project implementation. Collection of scientific papers Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University Pedagogical series. 2023. Т. 29. С. 85-89.
2. Павелків О., Бондарев О. Математична компетентність майбутнього вчителя математики: теоретичний аналіз. Інноватика у вихованні. 2024. № 20. С. 96-105.
3. Пасічник Н. О., Ріжняк Р. Я. Розв’язування математичних задач з реалізацією поліпредметних (економіка, інформатика, математика) інтегративних компонентів. Фізико-математична освіта. 2020. № 2(24). С.113-122
4. Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20-21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка. 2025. С. 163-166
5. Ройко Л. Л. Цифрові технології в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
manoilo.pdf313,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.