Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorМанойло, Назарій-
dc.date.accessioned2025-07-07T10:19:59Z-
dc.date.available2025-07-07T10:19:59Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationМанойло Н. Розвиток математичної компетентності школярів на уроках інформатики. Математика. Інформаційні технології. Освіта : збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червня 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 215-217uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28157-
dc.descriptionІнформатика, у свою чергу, є не лише засобом розвитку цифрової компетентності, а й потужним інструментом для формування математичної компетентності. Зміст курсу інформатики в основній і старшій школі ґрунтується на поняттях, методах і формах діяльності, які мають математичну природу – алгоритми, моделювання, логіка, робота з даними, числові системи, функціональні залежності. Саме завдяки цим перетинам інформатика стає ефективним середовищем для формування аналітичного мислення, що є основою математичної компетентності.uk_UK
dc.description.abstractОсвітні реформи в Україні, зокрема впровадження концепції Нової української школи, орієнтують навчальний процес на розвиток ключових компетентностей, серед яких математична відіграє провідну роль. Математична компетентність належить до базових, оскільки забезпечує розвиток логічного мислення, умінь аналізувати, моделювати, приймати обґрунтовані рішення, працювати з кількісною інформацією та знаходити оптимальні способи розв’язання задач. Вона є необхідною умовою не лише для вивчення предметів природничо-математичного циклу, а й для успішної соціалізації, фінансової, інформаційної та цифрової грамотності.uk_UK
dc.format.extent215-217-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectКомпетентністьuk_UK
dc.subjectматематична компетентністьuk_UK
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UK
dc.subjectурок інформатикиuk_UK
dc.titleРозвиток математичної компетентності школярів на уроках інформатикиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Kharadzjan N., Agafonova S. Interdisciplinary integration in stem project implementation. Collection of scientific papers Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University Pedagogical series. 2023. Т. 29. С. 85-89.uk_UK
dc.relation.references2. Павелків О., Бондарев О. Математична компетентність майбутнього вчителя математики: теоретичний аналіз. Інноватика у вихованні. 2024. № 20. С. 96-105.uk_UK
dc.relation.references3. Пасічник Н. О., Ріжняк Р. Я. Розв’язування математичних задач з реалізацією поліпредметних (економіка, інформатика, математика) інтегративних компонентів. Фізико-математична освіта. 2020. № 2(24). С.113-122uk_UK
dc.relation.references4. Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20-21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка. 2025. С. 163-166uk_UK
dc.relation.references5. Ройко Л. Л. Цифрові технології в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
manoilo.pdf313,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.