Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079
Title: | Формування соціальної компетентності учнів початкових класів |
Authors: | Демидюк, Діана Богданівна |
Affiliation: | 231 Соціальна робота Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи |
Bibliographic description (Ukraine): | Демидюк Д. Б. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. О. В. Бєлкіна-Ковальчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с. |
Issue Date: | 2025 |
Date of entry: | 25-Jun-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Supervisor: | Бєлкіна-Ковальчук, Олена Віталіївна |
Keywords: | соціальна робота компетентність соціальна компетентність учні початкових класів структура соціальної компетентності молодших школярів |
Abstract: | Зважаючи на реформування системи освіти та впровадження компетентнісного підходу, постає завдання формування у здобувачів освіти предметних та ключових компетентностей, які забезпечать їх готовність до життя в демократичному суспільстві. Особливе місце відводиться соціальній компетентності, як інтегративній якості особистості, яка дозволяє активно взаємодіяти з соціумом, бути його повноцінним творцем. Її цілеспрямоване формування необхідно починати з початкових класів, тому що молодший шкільний вік – це перший період системного залучення дитини до громадського життя. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. Мета передбачає реалізацію таких завдань: проаналізувати теоретичні засади феномену соціальної компетентності у психолого-педагогічній літературі та виокремити і схарактеризувати її компоненти; охарактеризувати особливості соціальної компетентності учнів початкових класів; теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. У результаті емпіричного дослідження було досліджено стан сформованості соціальної компетентності молодших школярів. Отримані результати стали основою для визначення організаційно-педагогічних умов її формування: робота психологічної служби закладу освіти; використання в освітньому процесі методів критичного мислення; залучення учнів початкових класів до роботи в органах учнівського самоврядування; партнерство та співпраця педагогів, батьків, учнів. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079 |
Content type: | Bachelor Thesis |
Appears in Collections: | FP_KR (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Demydiuk_2025.pdf | 1,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.