Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079
Title: Формування соціальної компетентності учнів початкових класів
Authors: Демидюк, Діана Богданівна
Affiliation: 231 Соціальна робота
Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи
Bibliographic description (Ukraine): Демидюк Д. Б. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. О. В. Бєлкіна-Ковальчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 25-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Бєлкіна-Ковальчук, Олена Віталіївна
Keywords: соціальна робота
компетентність
соціальна компетентність
учні початкових класів
структура соціальної компетентності молодших школярів
Abstract: Зважаючи на реформування системи освіти та впровадження компетентнісного підходу, постає завдання формування у здобувачів освіти предметних та ключових компетентностей, які забезпечать їх готовність до життя в демократичному суспільстві. Особливе місце відводиться соціальній компетентності, як інтегративній якості особистості, яка дозволяє активно взаємодіяти з соціумом, бути його повноцінним творцем. Її цілеспрямоване формування необхідно починати з початкових класів, тому що молодший шкільний вік – це перший період системного залучення дитини до громадського життя. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. Мета передбачає реалізацію таких завдань: проаналізувати теоретичні засади феномену соціальної компетентності у психолого-педагогічній літературі та виокремити і схарактеризувати її компоненти; охарактеризувати особливості соціальної компетентності учнів початкових класів; теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. У результаті емпіричного дослідження було досліджено стан сформованості соціальної компетентності молодших школярів. Отримані результати стали основою для визначення організаційно-педагогічних умов її формування: робота психологічної служби закладу освіти; використання в освітньому процесі методів критичного мислення; залучення учнів початкових класів до роботи в органах учнівського самоврядування; партнерство та співпраця педагогів, батьків, учнів.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FP_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demydiuk_2025.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.