Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБєлкіна-Ковальчук, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorДемидюк, Діана Богданівна-
dc.date.accessioned2025-06-25T10:49:37Z-
dc.date.available2025-06-25T10:49:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДемидюк Д. Б. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. О. В. Бєлкіна-Ковальчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079-
dc.description.abstractЗважаючи на реформування системи освіти та впровадження компетентнісного підходу, постає завдання формування у здобувачів освіти предметних та ключових компетентностей, які забезпечать їх готовність до життя в демократичному суспільстві. Особливе місце відводиться соціальній компетентності, як інтегративній якості особистості, яка дозволяє активно взаємодіяти з соціумом, бути його повноцінним творцем. Її цілеспрямоване формування необхідно починати з початкових класів, тому що молодший шкільний вік – це перший період системного залучення дитини до громадського життя. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. Мета передбачає реалізацію таких завдань: проаналізувати теоретичні засади феномену соціальної компетентності у психолого-педагогічній літературі та виокремити і схарактеризувати її компоненти; охарактеризувати особливості соціальної компетентності учнів початкових класів; теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. У результаті емпіричного дослідження було досліджено стан сформованості соціальної компетентності молодших школярів. Отримані результати стали основою для визначення організаційно-педагогічних умов її формування: робота психологічної служби закладу освіти; використання в освітньому процесі методів критичного мислення; залучення учнів початкових класів до роботи в органах учнівського самоврядування; партнерство та співпраця педагогів, батьків, учнів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectсоціальна роботаuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UK
dc.subjectучні початкових класівuk_UK
dc.subjectструктура соціальної компетентності молодших школярівuk_UK
dc.titleФормування соціальної компетентності учнів початкових класівuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliation231 Соціальна роботаuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школиuk_UK
Розташовується у зібраннях:FP_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demydiuk_2025.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.