Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Бєлкіна-Ковальчук, Олена Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Демидюк, Діана Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-25T10:49:37Z | - |
dc.date.available | 2025-06-25T10:49:37Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Демидюк Д. Б. Формування соціальної компетентності учнів початкових класів: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. О. В. Бєлкіна-Ковальчук; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 52 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28079 | - |
dc.description.abstract | Зважаючи на реформування системи освіти та впровадження компетентнісного підходу, постає завдання формування у здобувачів освіти предметних та ключових компетентностей, які забезпечать їх готовність до життя в демократичному суспільстві. Особливе місце відводиться соціальній компетентності, як інтегративній якості особистості, яка дозволяє активно взаємодіяти з соціумом, бути його повноцінним творцем. Її цілеспрямоване формування необхідно починати з початкових класів, тому що молодший шкільний вік – це перший період системного залучення дитини до громадського життя. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. Мета передбачає реалізацію таких завдань: проаналізувати теоретичні засади феномену соціальної компетентності у психолого-педагогічній літературі та виокремити і схарактеризувати її компоненти; охарактеризувати особливості соціальної компетентності учнів початкових класів; теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування соціальної компетентності учнів початкових класів. У результаті емпіричного дослідження було досліджено стан сформованості соціальної компетентності молодших школярів. Отримані результати стали основою для визначення організаційно-педагогічних умов її формування: робота психологічної служби закладу освіти; використання в освітньому процесі методів критичного мислення; залучення учнів початкових класів до роботи в органах учнівського самоврядування; партнерство та співпраця педагогів, батьків, учнів. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | соціальна робота | uk_UK |
dc.subject | компетентність | uk_UK |
dc.subject | соціальна компетентність | uk_UK |
dc.subject | учні початкових класів | uk_UK |
dc.subject | структура соціальної компетентності молодших школярів | uk_UK |
dc.title | Формування соціальної компетентності учнів початкових класів | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 231 Соціальна робота | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Demydiuk_2025.pdf | 1,58 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.