Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28075
Title: Роль цифрового етикету у сучасному бізнес-середовищі
Authors: Гриневич, Анна Юріївна
Affiliation: Кафедра музеєзнавства, пам'яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Bibliographic description (Ukraine): Гриневич А. Ю. Роль цифрового етикету у сучасному бізнес-середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа / наук. кер. О. В. Разиграєв ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 54 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 25-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Разиграєв, Олег Володимирович
Keywords: цифоровий етикет
бізнес-середовище
бізнес-процеси
бізнес
цифрова культура
ділова комунікація
Abstract: Роль цифрового етикету в сучасному бізнес-середовищі є важливою у зв’язку із постійним зростанням онлайн-комунікацій, які стали невід’ємною частиною професійної діяльності. Сучасний бізнес дедалі більше орієнтується на віртуальні платформи для взаємодії з клієнтами, партнерами та співробітниками. У цьому вимірі цифровий етикет допомагає налагодити коректну, ефективну та етичну комунікацію, що сприяє покращенню робочих відносин і підвищенню продуктивності. Порушення етикету може призвести до непорозумінь, зниження рівня довіри і навіть до негативних наслідків для репутації компанії. З розвитком нових технологій, зокрема, штучного інтелекту і віртуальних платформ для онлайн-зустрічей, правила цифрового етикету стають ще більш важливими для збереження професіоналізму у бізнес-спілкуванні. Зокрема, зростає потреба в чітких і зрозумілих комунікаційних нормах щодо електронних листів, повідомлень у чатах та відеоконференцій. Усі ці платформи вимагають врахування особливостей взаємодії в цифровому середовищі, де важливими є не лише зміст повідомлення, а й манера його подачі, коректність мови та час, коли інформація надсилається. Актуальність дослідження цієї теми зумовлена необхідністю адаптації бізнес-процесів до нових реалій цифрового середовища. Відсутність чітко встановлених норм і правил може призвести до виникнення комунікаційних проблем, зокрема через неуважність до культурних відмінностей або ігнорування правил безпеки та конфіденційності. Водночас формування грамотних практик цифрового етикету дозволяє бізнесу ефективно взаємодіяти на міжнародному рівні та підвищувати свою конкурентоспроможність і довіру з боку клієнтів.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28075
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FH_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hrynevych_2025.pdf788,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.