Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28075
Назва: Роль цифрового етикету у сучасному бізнес-середовищі
Автори: Гриневич, Анна Юріївна
Приналежність: Кафедра музеєзнавства, пам'яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності
029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Бібліографічний опис: Гриневич А. Ю. Роль цифрового етикету у сучасному бізнес-середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа / наук. кер. О. В. Разиграєв ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 54 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 25-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Разиграєв, Олег Володимирович
Теми: цифоровий етикет
бізнес-середовище
бізнес-процеси
бізнес
цифрова культура
ділова комунікація
Короткий огляд (реферат): Роль цифрового етикету в сучасному бізнес-середовищі є важливою у зв’язку із постійним зростанням онлайн-комунікацій, які стали невід’ємною частиною професійної діяльності. Сучасний бізнес дедалі більше орієнтується на віртуальні платформи для взаємодії з клієнтами, партнерами та співробітниками. У цьому вимірі цифровий етикет допомагає налагодити коректну, ефективну та етичну комунікацію, що сприяє покращенню робочих відносин і підвищенню продуктивності. Порушення етикету може призвести до непорозумінь, зниження рівня довіри і навіть до негативних наслідків для репутації компанії. З розвитком нових технологій, зокрема, штучного інтелекту і віртуальних платформ для онлайн-зустрічей, правила цифрового етикету стають ще більш важливими для збереження професіоналізму у бізнес-спілкуванні. Зокрема, зростає потреба в чітких і зрозумілих комунікаційних нормах щодо електронних листів, повідомлень у чатах та відеоконференцій. Усі ці платформи вимагають врахування особливостей взаємодії в цифровому середовищі, де важливими є не лише зміст повідомлення, а й манера його подачі, коректність мови та час, коли інформація надсилається. Актуальність дослідження цієї теми зумовлена необхідністю адаптації бізнес-процесів до нових реалій цифрового середовища. Відсутність чітко встановлених норм і правил може призвести до виникнення комунікаційних проблем, зокрема через неуважність до культурних відмінностей або ігнорування правил безпеки та конфіденційності. Водночас формування грамотних практик цифрового етикету дозволяє бізнесу ефективно взаємодіяти на міжнародному рівні та підвищувати свою конкурентоспроможність і довіру з боку клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28075
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hrynevych_2025.pdf788,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.