Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28050
Назва: Застосування теорії матриць у комп’ютерній графіці
Автори: Хомик, Людмила
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Хомик Л., Ройко Л. Застосування теорії матриць у комп’ютерній графіці. Математика. Інформаційні технології. Освіта : збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 259-261
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: чер-2025
Дата внесення: 24-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м.Луцьк
Науковий керівник: Ройко, Лариса Леонідівна
Теми: Матриці
візуалізація
рендеринг
відеоігри
віртуальна реальність
Діапазон сторінок: 259-261
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі комп’ютерна графіка стала невід’ємною частиною багатьох галузей – від розробки відеоігор і анімації до моделювання віртуальної реальності та медичних візуалізацій. Одним із ключових математичних інструментів, що забезпечує ефективне створення та обробку графічних об’єктів є матриці. Вони дозволяють здійснювати різноманітні геометричні перетворення, такі як масштабування, обертання, переміщення та проєкцію об’єктів у дво- та тривимірному просторах.
Опис: Теорія матриць є фундаментом комп’ютерної графіки, дозволяючи ефективно описувати та виконувати складні перетворення, анімацію та візуалізацію. Без матриць сучасні 3D-ігри, CGI-рендеринг та інші графічні технології були б неможливі. Теорія матриць є фундаментальною для комп’ютерної графіки, дозволяючи ефективно виконувати геометричні перетворення, проектування. Використання матриць дає змогу створювати складні тривимірні сцени, анімації та реалістичні візуальні ефекти. Розуміння цих механізмів є ключовим для розробників графічних додатків, ігор, систем віртуальної реальності. Таким чином, матриці – це не лише абстрактний математичний інструмент, а й основа сучасної комп’ютерної графіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28050
Перелік літератури: 1. Ващіліна О., Лебедєва І. Застосування математики у комп’ютерній графіці. У світі математики. 2024. Випуск 2. С.51-59
2. Маценко В. Г. Обчислювальна геометрія та комп’ютерна графіка: Навчальний посібник. Чернівці : Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича. 2023. 440 с
3. Миргородський А. В., Воронін Є. С., Прозор О. П. Застосування лінійної алгебри у роботі з комп’ютерною графікою. Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 2019.
4. Ройко Л.Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка. 2025. С. 163-166
5. Ройко Л.Л. Професійна спрямованість курсу «Вища математика» як основа фахової підготовки здобувачів освіти : Матеріали наук.-практ. конф. присв. 130-річчю від дня народж. М.П.Кравчука (м. Луцьк, 11 жовтн. 2022 р.). Луцьк, 2022. С. 79-82
6. Юрчук А. А., Ройко Л. Л. Використання систем комп’ютерної математики як засобу візуалізації при вивченні вищої математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 263-265
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
homiak.pdf851,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.