Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28012
Назва: Маркетингова товарна політика
Автори: Лялюк, Алла Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет мені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Лялюк А. М. Маркетингова товарна політика [Електронне видання] : методичні рекомендації до самостійної роботи. Частина 1. Луцьк , 2025. 40 с.
Дата публікації: чер-2025
Дата внесення: 20-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет мені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинський національний університет імені Лесі українки
УДК: 339.138 (075.8)
Теми: маркетинг
товарна політика
товарний асортимент
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації призначені для допомоги при самостійному опрацюванні тем, винесених на самостійне опрацювання з освітнього компонента «Маркетинг» за темами : «Цілі та сутність маркетингової товарної політики», «Якість та конкурентоспроможність товару», «Життєвий цикл товару». Рекомендовано здобувачам освіти 2 курсу освітньої програми «Маркетинг»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28012
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MTP_2025.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.