Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-06-20T09:01:47Z-
dc.date.available2025-06-20T09:01:47Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationЛялюк А. М. Маркетингова товарна політика [Електронне видання] : методичні рекомендації до самостійної роботи. Частина 1. Луцьк , 2025. 40 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28012-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для допомоги при самостійному опрацюванні тем, винесених на самостійне опрацювання з освітнього компонента «Маркетинг» за темами : «Цілі та сутність маркетингової товарної політики», «Якість та конкурентоспроможність товару», «Життєвий цикл товару». Рекомендовано здобувачам освіти 2 курсу освітньої програми «Маркетинг»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectтоварний асортиментuk_UK
dc.titleМаркетингова товарна політикаuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі українкиuk_UK
dc.subject.udc339.138 (075.8)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MTP_2025.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.