Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28002
Title: Сторітелінг як інноваційний метод реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі з географії
Authors: Ткачук, Надія Михайлівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Bibliographic description (Ukraine): Ткачук Н. М. Сторітелінг як інноваційний метод реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі з географії. Методика навчання географії та історії: сучасні виклики та практичний досвід : матеріали I Всеукр. наук.-практ. конференції (м. Дніпро, 10 квітня 2025 р.). Дніпро : Середняк Т. К., 2025. С. 60-64.
Conference/Event: Методика навчання географії та історії: сучасні виклики та практичний досвід
Issue Date: 10-Apr-2025
Date of entry: 19-Jun-2025
Publisher: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Country (code): UA
Keywords: українська школа
географія
інноваційні методи
сторітелігн
Page range: 60-64
Abstract: Сучасна освіта спрямована на формування ключових компетентностей, які допомагають учням не лише засвоювати знання, а й використовувати їх у реальному житті. Географія як шкільний предмет має значний потенціал для розвитку усіх компетентностей визначених Законом України «Про освіту». Це концептуалізовано в Державному стандарті базової середньої освіти, відображено в чинних модельних програмах з географії для 6-9 класу.Однак для того, щоб побудувати сучасний компетентнісно зорієнтований урок, важливо знайти баланс та підібрати методики, які допоможуть формувати предметні географічні компетентності та наскрізні вміння, які є неодмінними складниками ключових компетентностей. Одним із таких методів є сторітелінг (від англ. story - історія, tell - розповідати) – технологія донесення інформації,яка базується на розповідях цікавих і змістовних історій, що дозволяє учням краще зрозуміти матеріал, забезпечуючи зв’язки між теоретичними знаннями та реальним життям; сприяє розвитку емоційної, мотиваційної, когнітивної сфери, креативного та аналітичного мислення.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28002
References (Ukraine): 1. Башкір О. І. Онлайнові застосунки сторітелінгу як методу навчання. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20– 21 травня 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. 498 с. С.160–163 URL: https://dspace.hnpu. edu.ua/server/api/core/bitstreams/c389ba8e-30d8-4e91-81a6-7e81deeba749/content
2. Мазурок М., Саприкіна О. Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності здобувачів освіти Нової української школи. Молодь і ринок. 2022. No1 (199). С. 160–165. URL : http://mir.dspu.edu.ua/article/view/254106/251375
3. Малієнко Ю. Наскрізні вміння – концепт державного стандарту базової середньої освіти і ресурс підручникотворення. Проблеми сучасного підручника. URL:https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736194/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%94% D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D0%A1%D0%9F_2023.pdf
4. Салюк Б. Школа І. Цифровий сторітелінг як інструмент для розвитку соціо-емоційних компетентностей на уроках англійської мови. Наукові записки БДПУ. Педагогічні науки. 2023. № 2. С. 298-305. URL: https://journals.bdpu.in.ua/index.php/ped/article/view/93/84
5. Табакова Г., Пелагейченко М. Сторітелінг як засіб активізації пізнавальної активності учнів у сучасному освітньому просторі. Наукові записки БДПУ. Серія: педагогічні науки. 2023. №.1. С.165–172 URL : https://journals.bdpu.in.ua/index.php/ped/article/view/117/106
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
storytell.pdf836,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.