Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28002
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-19T09:42:14Z | - |
dc.date.available | 2025-06-19T09:42:14Z | - |
dc.date.issued | 2025-04-10 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Н. М. Сторітелінг як інноваційний метод реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі з географії. Методика навчання географії та історії: сучасні виклики та практичний досвід : матеріали I Всеукр. наук.-практ. конференції (м. Дніпро, 10 квітня 2025 р.). Дніпро : Середняк Т. К., 2025. С. 60-64. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28002 | - |
dc.description.abstract | Сучасна освіта спрямована на формування ключових компетентностей, які допомагають учням не лише засвоювати знання, а й використовувати їх у реальному житті. Географія як шкільний предмет має значний потенціал для розвитку усіх компетентностей визначених Законом України «Про освіту». Це концептуалізовано в Державному стандарті базової середньої освіти, відображено в чинних модельних програмах з географії для 6-9 класу.Однак для того, щоб побудувати сучасний компетентнісно зорієнтований урок, важливо знайти баланс та підібрати методики, які допоможуть формувати предметні географічні компетентності та наскрізні вміння, які є неодмінними складниками ключових компетентностей. Одним із таких методів є сторітелінг (від англ. story - історія, tell - розповідати) – технологія донесення інформації,яка базується на розповідях цікавих і змістовних історій, що дозволяє учням краще зрозуміти матеріал, забезпечуючи зв’язки між теоретичними знаннями та реальним життям; сприяє розвитку емоційної, мотиваційної, когнітивної сфери, креативного та аналітичного мислення. | uk_UK |
dc.format.extent | 60-64 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара | uk_UK |
dc.subject | українська школа | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | інноваційні методи | uk_UK |
dc.subject | сторітелігн | uk_UK |
dc.title | Сторітелінг як інноваційний метод реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі з географії | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Методика навчання географії та історії: сучасні виклики та практичний досвід | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Башкір О. І. Онлайнові застосунки сторітелінгу як методу навчання. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20– 21 травня 2022 р.) / за ред. Боярської-Хоменко А. В., Попової О. В. ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків, 2022. 498 с. С.160–163 URL: https://dspace.hnpu. edu.ua/server/api/core/bitstreams/c389ba8e-30d8-4e91-81a6-7e81deeba749/content | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Мазурок М., Саприкіна О. Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності здобувачів освіти Нової української школи. Молодь і ринок. 2022. No1 (199). С. 160–165. URL : http://mir.dspu.edu.ua/article/view/254106/251375 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Малієнко Ю. Наскрізні вміння – концепт державного стандарту базової середньої освіти і ресурс підручникотворення. Проблеми сучасного підручника. URL:https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736194/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%94% D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D0%A1%D0%9F_2023.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Салюк Б. Школа І. Цифровий сторітелінг як інструмент для розвитку соціо-емоційних компетентностей на уроках англійської мови. Наукові записки БДПУ. Педагогічні науки. 2023. № 2. С. 298-305. URL: https://journals.bdpu.in.ua/index.php/ped/article/view/93/84 | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Табакова Г., Пелагейченко М. Сторітелінг як засіб активізації пізнавальної активності учнів у сучасному освітньому просторі. Наукові записки БДПУ. Серія: педагогічні науки. 2023. №.1. С.165–172 URL : https://journals.bdpu.in.ua/index.php/ped/article/view/117/106 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
storytell.pdf | 836,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.