Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28000
Назва: Використання веб-сервісу Google Maps на уроках географії
Автори: Мельник, Іванна Юріївна
Ткачук, Надія Михайлівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти першого (бакалаврського) рівня освіти географічного факультету, група Гео-33 О
Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Бібліографічний опис: Мельник І. Ткачук Н. Використання веб-сервісу Google Maps на уроках географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С.182-184.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 16-тра-2025
Дата внесення: 19-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю. М.
УДК: 378.1476
Теми: урок
географія
нова українська школа
Google Maps
Діапазон сторінок: 182-184
Короткий огляд (реферат): Розвиток інформаційних технологій суттєво змінює підходи до навчання та освіти загалом. Із кожним роком методи з використанням інтернет-ресурсів набувають все більшої популярності, особливо у сфері вивчення географії, яка вимагає від здобувачів освіти не лише знань теоретичних аспектів, а й розуміння просторових процесів, орієнтування в просторі, уміння аналізувати карти та інтегрувати різнопланову інформацію. Традиційні методи та засоби навчання географії, такі як лекції, підручники та стінні карти, часто виявляються недостатніми для досягнення цих цілей. Вони не завжди здатні забезпечити формування предметної компетентності здобувачів освіти у контексті предмету та мотивувати їх на самостійне дослідження. Використання сучасних геоінформаційних технологій та ресурсів, зокрема Google Maps, відкриває нові можливості для організації інтерактивних занять. Google Maps надає вчителям та здобувачам освіти широкий спектр інструментів для вивчення географії, забезпечуючи доступ до глобальної бази картографічної інформації, створює можливість перегляду об’єктів у режимі реального часу, укладання власних карт та маршрутів, а також застосування аналітичних даних для дослідження географічних процесів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28000
Перелік літератури: 1. Google Maps. URL: https://www.google.com/maps/
2. Бондаренко Т. Освітні можливості використання геоінформаційних ресурсів google в процесі візуалізації навчальної інформації. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Т. 76. № 2. С. 96–107. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2718/1651
3. Надтока В. О. Основні можливості інтерактивних карт під час вивчення гідрологічних понять в епоху інформаційних технологій у фізико-географічних курсах основної школи. Інформаційні технології і засоби навчання. 2014. Т. 44. Вип. 6. С. 116–123.
4. Федонюк В., Федонюк М., Панькевич С. Досвід використання програми Google earth у викладанні географічних дисциплін. Інформаційні технології і засоби навчання. 2013. Т. 38. № 6. С. 138‒148. 5.
5 ідей для використання Google Maps на уроках географії. Освітній проект «На Урок» для вчителів. URL: https://naurok.com.ua/post/5-idey-dlya-vikoristannya-googlemaps-na-urokah-geografi.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
web_servis.pdf624,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.