Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27997
Title: Управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства
Authors: Юристовський, Дмитро Анатолійович
Affiliation: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Bibliographic description (Ukraine): Юристовський Д. А. Управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. М. Буняк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 60 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 18-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Буняк, Надія Михайлівна
Keywords: маркетинг
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом підприємства
маркетингові можливості торговельного підприємства
маркетингові ресурси торговельного підприємства
Abstract: У кваліфікаційній роботі викладено теоретичні та методичні основи управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства на прикладі конкретного суб’єкта господарювання. Визначено сутність та обґрунтовано роль маркетингового потенціалу торговельного підприємства як важливого складника його загального стратегічного потенціалу, що безпосередньо впливає на конкурентоспроможність, здатність до адаптації в умовах ринкової невизначеності та забезпечення сталого розвитку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27997
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FEU_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurystovskyi_2025.pdf880,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.