Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27997
Назва: Управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства
Автори: Юристовський, Дмитро Анатолійович
Приналежність: 073 Менеджмент
Кафедра менеджменту
Бібліографічний опис: Юристовський Д. А. Управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра: спец. 073 Менеджмент / наук. кер. Н. М. Буняк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 60 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Буняк, Надія Михайлівна
Теми: маркетинг
маркетинговий потенціал
управління маркетинговим потенціалом підприємства
маркетингові можливості торговельного підприємства
маркетингові ресурси торговельного підприємства
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі викладено теоретичні та методичні основи управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства на прикладі конкретного суб’єкта господарювання. Визначено сутність та обґрунтовано роль маркетингового потенціалу торговельного підприємства як важливого складника його загального стратегічного потенціалу, що безпосередньо впливає на конкурентоспроможність, здатність до адаптації в умовах ринкової невизначеності та забезпечення сталого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27997
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FEU_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurystovskyi_2025.pdf880,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.