Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27877| Title: | Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти : збірник тез доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції (20-21 травня 2025 р., Луцьк) / за заг. ред. проф. І.Б. Кузави / І. М. Брушневська, Г. О. Гац, Н.С. Карабанова, Т.А. Мартинюк, З. С. Мацюк, Н.Б. Павлишина, В.Ф. Сергеєва, І.І. Сидорук, Л. П. Стасюк. Луцьк, 2025. 346 с. |
| Conference/Event: | Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти |
| Issue Date: | Jun-2025 |
| Date of entry: | 10-Jun-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Луцьк |
| UDC: | 376(08) |
| Keywords: | корекційно-розвиткова робота особливі освітні потреби розлади аутистичного спектру вчитель-дефектолог вчитель-логопед інклюзивне навчання мовленнєві порушення, , інтелектуальні порушення корекція психофізичного розвитку мнемотехніка арттерапевтичні технології |
| Number of pages: | 346 |
| Abstract: | У збірнику презентовано матеріали виступів учасників V Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти». Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за точність поданих фактів, цитат, цифр і прізвищ несуть автори та їх наукові керівники. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27877 |
| Content type: | Proceedings Book |
| Appears in Collections: | Сучасні теоретичні й прикладні контексти спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| zbirnyk_2025.pdf | 3,6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.