Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27817
Назва: Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії
Автори: Мельнійчук, Максим Михайлович
Лажнік, Володимир Йосипович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53МО
Волинський національний університет імені Лесі Українки, професор кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, професор
Бібліографічний опис: Мельнійчук М. М., Лажнік В. Й. Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. Х Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р.) / за ред. Ю. М.Барського, В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С.197-199.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 16-тра-2025
Дата внесення: 28-тра-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю. М.
УДК: 373.3/.5.016:91]:528
Теми: шкільна освіта
географія
картографія
карта
Діапазон сторінок: 197-199
Короткий огляд (реферат): Картографія є одним із базових компонентів шкільного курсу географії, який забезпечує візуалізацію просторових процесів, явищ і взаємозв’язків. Карта виступає не лише ілюстративним матеріалом, а й інструментом формування просторового мислення, географічних умінь і навичок. У сучасних умовах важливим завданням учителя є інтеграція класичних та цифрових картографічних ресурсів у навчальний процес.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27817
Перелік літератури: 1. Безуглий В. В., Лисичарова Г. О. Особливості формування картографічної компетентності учнів 10-х класів засобами підручника географії. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Сер. «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. 2021. № 2 (22). С. 85–92. URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2021/2/11.pdf
2. Вязова Т. Використання Google Maps у навчанні географії. НА Урок. Освітній проєкт. URL: https://naurok.com.ua/vistup-vikoristannya-googlemaps-u-navchanni-geografi-295146.html 199
3. Географічні карти та картографічний метод дослідження (1 том ‒ Географічні карти) (2 том ‒ Картографічний метод дослідження) / Т. В. Дудун, С. В. Тітова // упоряд. С. В. Тітова. К., 2017. 150 с.
4. Методичні рекомендації «Робота з картою». URL: https://naurok.com.ua/ metodichni-rekomendaci-robota-z-kartoyu-462397.html
5. Свір В., Остроух Н. Використання інтерактивних карт як новітній підхід в організації навчання з географії у сучасній школі. The problems of continuous geographical education and cartography. 2019. Вип. 29. С. 72‒77.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kartograf_shkol.pdf715,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.