Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27817
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельнійчук, Максим Михайлович | - |
dc.contributor.author | Лажнік, Володимир Йосипович | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T11:05:42Z | - |
dc.date.available | 2025-05-28T11:05:42Z | - |
dc.date.issued | 2025-05-16 | - |
dc.identifier.citation | Мельнійчук М. М., Лажнік В. Й. Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. Х Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р.) / за ред. Ю. М.Барського, В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С.197-199. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27817 | - |
dc.description.abstract | Картографія є одним із базових компонентів шкільного курсу географії, який забезпечує візуалізацію просторових процесів, явищ і взаємозв’язків. Карта виступає не лише ілюстративним матеріалом, а й інструментом формування просторового мислення, географічних умінь і навичок. У сучасних умовах важливим завданням учителя є інтеграція класичних та цифрових картографічних ресурсів у навчальний процес. | uk_UK |
dc.format.extent | 197-199 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | шкільна освіта | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | картографія | uk_UK |
dc.subject | карта | uk_UK |
dc.title | Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53МО | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, професор кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, професор | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Безуглий В. В., Лисичарова Г. О. Особливості формування картографічної компетентності учнів 10-х класів засобами підручника географії. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Сер. «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. 2021. № 2 (22). С. 85–92. URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2021/2/11.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Вязова Т. Використання Google Maps у навчанні географії. НА Урок. Освітній проєкт. URL: https://naurok.com.ua/vistup-vikoristannya-googlemaps-u-navchanni-geografi-295146.html 199 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Географічні карти та картографічний метод дослідження (1 том ‒ Географічні карти) (2 том ‒ Картографічний метод дослідження) / Т. В. Дудун, С. В. Тітова // упоряд. С. В. Тітова. К., 2017. 150 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Методичні рекомендації «Робота з картою». URL: https://naurok.com.ua/ metodichni-rekomendaci-robota-z-kartoyu-462397.html | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Свір В., Остроух Н. Використання інтерактивних карт як новітній підхід в організації навчання з географії у сучасній школі. The problems of continuous geographical education and cartography. 2019. Вип. 29. С. 72‒77. | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.3/.5.016:91]:528 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kartograf_shkol.pdf | 715,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.