Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельнійчук, Максим Михайлович-
dc.contributor.authorЛажнік, Володимир Йосипович-
dc.date.accessioned2025-05-28T11:05:42Z-
dc.date.available2025-05-28T11:05:42Z-
dc.date.issued2025-05-16-
dc.identifier.citationМельнійчук М. М., Лажнік В. Й. Особливості використання картографічного складника в шкільному курсі географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. Х Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р.) / за ред. Ю. М.Барського, В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С.197-199.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27817-
dc.description.abstractКартографія є одним із базових компонентів шкільного курсу географії, який забезпечує візуалізацію просторових процесів, явищ і взаємозв’язків. Карта виступає не лише ілюстративним матеріалом, а й інструментом формування просторового мислення, географічних умінь і навичок. У сучасних умовах важливим завданням учителя є інтеграція класичних та цифрових картографічних ресурсів у навчальний процес.uk_UK
dc.format.extent197-199-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectшкільна освітаuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectкартографіяuk_UK
dc.subjectкартаuk_UK
dc.titleОсобливості використання картографічного складника в шкільному курсі географіїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53МОuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, професор кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, професорuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Безуглий В. В., Лисичарова Г. О. Особливості формування картографічної компетентності учнів 10-х класів засобами підручника географії. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Сер. «Педагогіка і психологія». Педагогічні науки. 2021. № 2 (22). С. 85–92. URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2021/2/11.pdfuk_UK
dc.relation.references2. Вязова Т. Використання Google Maps у навчанні географії. НА Урок. Освітній проєкт. URL: https://naurok.com.ua/vistup-vikoristannya-googlemaps-u-navchanni-geografi-295146.html 199uk_UK
dc.relation.references3. Географічні карти та картографічний метод дослідження (1 том ‒ Географічні карти) (2 том ‒ Картографічний метод дослідження) / Т. В. Дудун, С. В. Тітова // упоряд. С. В. Тітова. К., 2017. 150 с.uk_UK
dc.relation.references4. Методичні рекомендації «Робота з картою». URL: https://naurok.com.ua/ metodichni-rekomendaci-robota-z-kartoyu-462397.htmluk_UK
dc.relation.references5. Свір В., Остроух Н. Використання інтерактивних карт як новітній підхід в організації навчання з географії у сучасній школі. The problems of continuous geographical education and cartography. 2019. Вип. 29. С. 72‒77.uk_UK
dc.subject.udc373.3/.5.016:91]:528uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kartograf_shkol.pdf715,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.