Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMoskotina, Ruslana-
dc.contributor.authorSydorov, Mykola-
dc.contributor.authorМоскотіна, Руслана-
dc.contributor.authorСидоров, Микола-
dc.date.accessioned2025-05-21T18:09:30Z-
dc.date.available2025-05-21T18:09:30Z-
dc.date.issued2022-06-28-
dc.date.submitted2022-05-23-
dc.identifier.citationМоскотіна, Р., Сидоров, М. (2022). Модифікований SERVPERF: аналіз пунктів методики. Соціологічні студії, 1(20), 25–31. https://doi.org/10.29038/2306-3971-2022-01-25-31uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27776-
dc.description.abstractУ статті йдеться про модифікований SERVPERF як методику, призначену для вимірювання якості освітніх послуг, що надаються закладами вищої освіти (ЗВО). Вона складається з 26 пунктів, об’єднаних у п’ять блоків і вклю­чена до моніторингового опитування студентів UNiDOS, що проводиться факультетом соціології КНУ імені Тараса Шевченка. Мета статті – виявити так звані «проблемні» пункти: ті, що є незрозумілими для респондентів та/або стосуються ситуацій, із якими вони не стикались. Імовірно, їх потрібно трансформувати в модифікованому SERVPERF без погіршення валідності інструментарію. Проаналізовано відсоток студентів, які не визначилися з відповіддю для кожного з 26 пунктів методики, та проведено конфірматор­ний факторний аналіз. У результаті встановлено, що пункт «Ставлення викладачів із розумінням до студентів з інвалідністю» потрібно трансформувати. За поточного формулювання цього пункту понад половина респондентів не може оцінити ставлення викладачів до студентів з інвалідністю. Найімовірніше, це відбувається через малу частку студентів, котрі мають інвалідність; через переважну «дистанційність» навчання й те, що «ставлення з розумінням» є природним і не позиціонується як щось особливе та надзвичайне. Також після тимчасового видалення пункту «Ставлення викладачів із розумінням до студентів з інвалідністю» з методики відповідність моделі даним дещо поліпшується.uk_UK
dc.description.abstractThe article is about modified SERVPERF which is used to measure the quality of educational services in higher educational institutes (HEI). It consists of 26 questions grouped into five dimensions. SERVPERF is included in the UNiDOS questionnaire. UNiDOS is a monitoring survey which is conducted by the Faculty of Sociology, Taras Shevchenko National University of Kyiv. The aim of our research is to identify questions that are incomprehensible for respondents (students) and / or related to situations they have not encountered. Probably it is need to transform them in the modified SERVPERF without reducing of the validity. We analysed the percentage of students who choose the answer “Difficult to answer or I do not know about it” and perform a confirmatory factor analysis (CFA). It is found that the question “Teachers pay particular attention to the students with disabilities” should be transformed in the modified SERVPERF. This is most likely due to the small proportion of students with disabilities, the predominant “distance” of learning and the fact that “pay attention” is usual and is not positioned as something special and extraordinary. Most of the respondents cannot assess the teachers’ attitude towards students with disabilities. Also after the removal of this question from the modified SERVPERF CFA model fits better.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки (43025, м. Луцьк, просп. Волі, 13) Київський національний університет імені Тараса Шевченка (03680, м. Київ, просп. Акад. Глушкова, 4д)uk_UK
dc.subjectмодифікований SERVPERFuk_UK
dc.subjectякість освітніх послугuk_UK
dc.subjectUNiDOSuk_UK
dc.subjectконфірматорний факторний аналізuk_UK
dc.subjectmodified SERVPERFuk_UK
dc.subjectquality of educational servicesuk_UK
dc.subjectconfirmatory factor analysisuk_UK
dc.titleМодифікований SERVPERF: аналіз пунктів методикиuk_UK
dc.title.alternativeModified SERVPERF: Analysis of Questionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.rights.holder© Москотіна, Р., Сидоров, М., 2022.uk_UK
dc.identifier.doi10.29038/2306-3971-2022-01-25-31-
dc.contributor.affiliationКНУ ім. Тараса Шевченка, канд. фіз.-мат. наук, доцент, зав.кафедри методології та методів соціологічних досліджень, myksyd@knu.uauk_UK
dc.contributor.affiliationКНУ ім. Тараса Шевченка, канд. соц. наук, rmoskotina@ukr.netuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцьк: Вежа-Друкuk_UK
dc.identifier.citationenМоскотіна, Р., Сидоров, М. (2022). Модифікований SERVPERF: аналіз пунктів методики. Соціологічні студії, 1(20), 25–31. https://doi.org/10.29038/2306-3971-2022-01-25-31uk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2195-3121-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5333-8393-
dc.relation.referencesen1. Cronin, J. J. J., & Taylor, S. A. (1992). Measuring Service Quality: A Reexamination and Extension. Joumal of Marketing, 56(3), 55–68. https://doi.org/10.2307/1252296.uk_UK
dc.relation.referencesen2. Đonlagić, S., & Fazlić, S. (2015). Quality assessment in higher education using the SERVQUAL model. Management, 20(1), 39–57.uk_UK
dc.relation.referencesen3. Hooper, D., Coughlan, J., & Mullen, M. R. (2008). Structural equation modelling: Guidelines for determining model fit. Electronic Journal of Business Research Methods, 6 (1), 53–60.uk_UK
dc.relation.referencesen4. Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research. The Journal of Marketing, 49(4), 41–50. https://doi.org/10.1177/002224298504900403.uk_UK
dc.relation.referencesen5. R Core Team (2021). R: A language and environment for statistical computing. R Foundation for Statistical Computing. Vienna, Austria. Retrieved May 23, 2022 from https://www.R-project.org/.uk_UK
dc.relation.referencesen6. Sydorov, M., Salnikova, S., Savelyev, Yu., & Oliinyk, О. (2020). Modified SERVPERF and Normalized SERVQUAL Models in Estimation of Service Quality in Higher Educational Institutes. Sociological Studios, 1(16), 29–39. https://doi.org/10.29038/2306-3971-2020-01-29–39.uk_UK
dc.relation.referencesen7. Sydorov, M., Salnikova, S. (2021). SERVQUAL Model in HEI Monitoring Survey as a Part of Quality Assurance Policy. Advances in Economics, Business and Management Research, 170, 204–209. https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210320.036.uk_UK
dc.relation.referencesen8. UNiDOS Reports (2022). Retrieved May 28, 2022 from http://unidos.univ.kiev.ua/?q=uk/zvity_pro_doslidzhennya.uk_UK
dc.relation.referencesen9. Zeithaml, V. A., Parasuraman, A., & Berry, L. L. (1990). Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations. Simon and Schuster.uk_UK
dc.relation.references1. Cronin, J. J. J., & Taylor, S. A. (1992). Measuring Service Quality: A Reexamination and Extension. Joumal of Marketing, 56(3), 55–68. https://doi.org/10.2307/1252296.uk_UK
dc.relation.references2. Đonlagić, S., & Fazlić, S. (2015). Quality assessment in higher education using the SERVQUAL model. Management, 20(1), 39–57.uk_UK
dc.relation.references3. Hooper, D., Coughlan, J., & Mullen, M. R. (2008). Structural equation modelling: Guidelines for determining model fit. Electronic Journal of Business Research Methods, 6 (1), 53–60.uk_UK
dc.relation.references4. Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research. The Journal of Marketing, 49(4), 41–50. https://doi.org/10.1177/002224298504900403.uk_UK
dc.relation.references5. R Core Team (2021). R: A language and environment for statistical computing. R Foundation for Statistical Computing. Vienna, Austria. Retrieved May 23, 2022 from https://www.R-project.org/.uk_UK
dc.relation.references6. Sydorov, M., Salnikova, S., Savelyev, Yu., & Oliinyk, О. (2020). Modified SERVPERF and Normalized SERVQUAL Models in Estimation of Service Quality in Higher Educational Institutes. Sociological Studios, 1(16), 29–39. https://doi.org/10.29038/2306-3971-2020-01-29–39.uk_UK
dc.relation.references7. Sydorov, M., Salnikova, S. (2021). SERVQUAL Model in HEI Monitoring Survey as a Part of Quality Assurance Policy. Advances in Economics, Business and Management Research, 170, 204–209. https://doi.org/10.2991/aebmr.k.210320.036.uk_UK
dc.relation.references8. UNiDOS Reports (2022). Retrieved May 28, 2022 from http://unidos.univ.kiev.ua/?q=uk/zvity_pro_doslidzhennya.uk_UK
dc.relation.references9. Zeithaml, V. A., Parasuraman, A., & Berry, L. L. (1990). Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations. Simon and Schuster.uk_UK
dc.subject.udc316:303uk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2022, № 1 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf769,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.