Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27773
Назва: Вплив тренінгу усвідомленості на основі нейронауки на психічне здоровʼя майбутніх психологів
Автори: Лазорко, Ольга Валеріївна
Приналежність: Кафедра загальної та клінічної психології
053 Психологія
Бібліографічний опис: Лазорко О. В. Вплив тренінгу усвідомленості на основі нейронауки на психічне здоровʼя майбутніх психологів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Н. С. Коструба ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 71 с.
Дата публікації: гру-2024
Дата внесення: 21-тра-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Коструба, Наталія Сергіївна
Теми: усвідомленість
нейронаука
психічне здоровʼя
стрес
субʼєктивне благополуччя
самоспівчуття
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена теоретико-методологічному та емпіричному дослідженню впливу тренінгу усвідомленості на основі нейронауки на психічне здоровʼя майбутніх психологів. У першому розділі проаналізовано теоретичні аспекти феномену усвідомленості у психологічному дискурсі, розглянуто нейропсихологічні механізми впливу тренінгу усвідомленості на різні аспекти психічного здоровʼя у сучасних міжнародних та вітчизняних наукових дослідженнях, а також обґрунтовано авторський тренінг усвідомленості на основі нейронауки для майбутніх психологів. У другому розділі здійснено аналіз емпіричного дослідження впливу тренінгу усвідомленості на основі нейронауки на різні аспекти психічного здоровʼя майбутніх психологів, у тому числі на негативні емоційні стани, психологічне та фізичне благополуччя, а також на прояви співчуття до себе. Результати аналізу даних дозволяють виснувати, що тренінг усвідомленості на основі нейронауки може використовуватись для зменшення психологічного стресу та тривожності та підвищення психологічного благополуччя та співчуття до себе. Прямий вплив усвідомленості на суб’єктивне благополуччя є важливим, але його ефект може бути посилений через медіацію доброти до себе. Стрес модерує ефект усвідомленості на суб’єктивне благополуччя. Це означає, що при високому рівні стресу, позитивний ефект усвідомленості може бути посилений. Практична значущість одержаних результатів полягає в обґрунтуванні ефективності тренінгу усвідомленості на основі нейронауки для покращення психічного здоровʼя майбутніх психологів. Впровадження тренінгу в освітній процес дасть змогу поліпшити загальний психоемоційний стан студентів та дати їм професійні компетенції для ефективного виконання професійної діяльності психолога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27773
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lazorko_2024.pdf2,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.