Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27761
Title: Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання
Authors: Конотопчик, Дмитро Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Конотопчик Д. О. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання. Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century : XLIІІ International scientific and practical conference (October 16-18, 2024). Narva, Estonia. International Scientific Unity, 2024. С. 154-156
Conference/Event: Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century
Issue Date: 18-Oct-2024
Date of entry: 21-May-2025
Publisher: International Scientific Unity
Place of the edition/event: Narva, Estonia
Supervisor: Ройко, Лариса Леонідівна
Keywords: Інформаційно-цифрова компетентність
дистанційне навчання
учитель інформатики
Page range: 154-156
Abstract: У сучасних умовах глобальної цифровізації та вимушених умов переходу до дистанційного та змішаного навчання питання розвитку цифрової компетентності майбутніх вчителів інформатики набуло особливої уваги. Цифрові технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу, що вимагає від педагогів не лише технічних знань, але й навичок адаптації до нових викликів та постійного вдосконалення.
Description: Інформаційно-цифрова компетентність – це безпечне та критичне використання інформаційно-комунікаційних технологій для створення, отримання, обробки та обміну інформацією на робочому місці, а також у публічному та приватному спілкуванні. Саме дана компетентність стала ключовою умовою для успішної реалізації освітніх програм в онлайн-форматі. Це передбачає не лише володіння технологіями, але й уміння організовувати навчальний процес так, щоб забезпечити ефективність і залученість учнів, враховуючи всі технічні й методичні аспекти.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27761
References (Ukraine): 1. Друшляк М. Г., Семеног О. М., Грона Н. В. Роль цифрових технологій у формуванні компетентностей вчителів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2023.
2. Конотопчик Д. О., Ройко Л. Л. Безпечна поведінка школярів у цифровому середовищі. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 225-227
3. Кривець М. Роль дистанційної освіти у формуванні цифрової грамотності вчителів. Медіаосвіта. 2022. С. 35-40.
4. Медведєва М. О. Цифрова грамотність: навч. посіб. Умань: Візаві, 2020. 118 с.
5. Панченко О. В. Використання цифрових технологій у професійній підготовці вчителів інформатики. Інноваційна освіта. 2023. № 4. С. 45-52.
6. Ройко Л. Л. Інформаційно-цифрова компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах інформаційних трансформацій. Інтеграція науки та практики управління в умовах соціокультурних трансформацій : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практич. конф. (25 квітня 2024 року, м. Полтава). м. Полтава : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2024. С. 511-515
7. Самко А. Цифрова компетентність педагогічного персоналу в системі післядипломної педагогічної освіти. Освітня аналітика України. 2021. №2 (13). С. 33-43
8. Славко Г. В., Григорова Т. А. Розвиток цифрових компетентностей у майбутніх педагогів. Педагогічні науки: теорія та практика. 2023.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konotopchuk.pdf116,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.