Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27761
Назва: | Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання |
Автори: | Конотопчик, Дмитро Олександрович |
Бібліографічний опис: | Конотопчик Д. О. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання. Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century : XLIІІ International scientific and practical conference (October 16-18, 2024). Narva, Estonia. International Scientific Unity, 2024. С. 154-156 |
Конференція/захід: | Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century |
Дата публікації: | 18-жов-2024 |
Дата внесення: | 21-тра-2025 |
Видавництво: | International Scientific Unity |
Місце видання, проведення: | Narva, Estonia |
Науковий керівник: | Ройко, Лариса Леонідівна |
Теми: | Інформаційно-цифрова компетентність дистанційне навчання учитель інформатики |
Діапазон сторінок: | 154-156 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах глобальної цифровізації та вимушених умов переходу до дистанційного та змішаного навчання питання розвитку цифрової компетентності майбутніх вчителів інформатики набуло особливої уваги. Цифрові технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу, що вимагає від педагогів не лише технічних знань, але й навичок адаптації до нових викликів та постійного вдосконалення. |
Опис: | Інформаційно-цифрова компетентність – це безпечне та критичне використання інформаційно-комунікаційних технологій для створення, отримання, обробки та обміну інформацією на робочому місці, а також у публічному та приватному спілкуванні. Саме дана компетентність стала ключовою умовою для успішної реалізації освітніх програм в онлайн-форматі. Це передбачає не лише володіння технологіями, але й уміння організовувати навчальний процес так, щоб забезпечити ефективність і залученість учнів, враховуючи всі технічні й методичні аспекти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27761 |
Перелік літератури: | 1. Друшляк М. Г., Семеног О. М., Грона Н. В. Роль цифрових технологій у формуванні компетентностей вчителів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2023. 2. Конотопчик Д. О., Ройко Л. Л. Безпечна поведінка школярів у цифровому середовищі. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 225-227 3. Кривець М. Роль дистанційної освіти у формуванні цифрової грамотності вчителів. Медіаосвіта. 2022. С. 35-40. 4. Медведєва М. О. Цифрова грамотність: навч. посіб. Умань: Візаві, 2020. 118 с. 5. Панченко О. В. Використання цифрових технологій у професійній підготовці вчителів інформатики. Інноваційна освіта. 2023. № 4. С. 45-52. 6. Ройко Л. Л. Інформаційно-цифрова компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах інформаційних трансформацій. Інтеграція науки та практики управління в умовах соціокультурних трансформацій : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практич. конф. (25 квітня 2024 року, м. Полтава). м. Полтава : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2024. С. 511-515 7. Самко А. Цифрова компетентність педагогічного персоналу в системі післядипломної педагогічної освіти. Освітня аналітика України. 2021. №2 (13). С. 33-43 8. Славко Г. В., Григорова Т. А. Розвиток цифрових компетентностей у майбутніх педагогів. Педагогічні науки: теорія та практика. 2023. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
konotopchuk.pdf | 116,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.