Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗасєкіна, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСлупська, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2025-05-20T10:37:54Z-
dc.date.available2025-05-20T10:37:54Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationСлупська А. А. Психологічні особливості переживання травматичного досвіду дорослими із розладом дефіциту уваги та гіперактивності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. В. Засєкіна ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 98 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27750-
dc.description.abstractРобота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному вивченню психологічних особливостей переживання травматичного досвіду дорослими з РДУГ. У теоретичній частині дослідження розглянуто концептуальні підходи до визначення травматичного досвіду, його впливу на психічне здоров’я, особливостей моральної травми та коморбідності з симптомами РДУГ. Проаналізовано роль соціальної підтримки та доступу до діагностики у подоланні наслідків травматичних подій. У ході емпіричного дослідження виявлено, що дорослі з РДУГ мають вищий рівень симптомів ПТСР , зокрема інтрузій, уникання та емоційної реактивності, порівняно з тими, хто не має цього розладу. Результати також свідчать про значно нижчий рівень якості життя в осіб із РДУГ, зокрема у сферах психологічного благополуччя, міжособистісних стосунків та продуктивності. Досліджено специфічні фактори, які підвищують вразливість осіб із РДУГ до травматичних подій, зокрема емоційну нестабільність та труднощі в адаптації. Отримані результати стали основою для рекомендацій щодо розробки індивідуалізованих програм психотерапевтичної та соціальної підтримки осіб із РДУГ, зокрема в умовах військових конфліктів. Такі програми передбачають інтеграцію емоційних, когнітивних та соціальних аспектів підтримки, спрямованих на подолання наслідків травматичного досвіду та покращення якості життя. Підкреслюється складна взаємодія РДУГ і травматичного досвіду, підкреслюючи необхідність ефективних терапевтичних методів, адаптованих для задоволення різноманітних потреб цієї групи населення.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectРДУГuk_UK
dc.subjectтравматичний досвідuk_UK
dc.subjectпосттравматичний стресовий розладuk_UK
dc.subjectморальна травмаuk_UK
dc.subjectякість життяuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості переживання травматичного досвіду дорослими із розладом дефіциту уваги та гіперактивностіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра загальної та клінічної психологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Slupska_2024.pdf3,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.